• Danisen

Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Awwe så söt

• Danisen

Åh så fina bilder ni lägger upp hade gärna velat visa er vår lilla fina tjej också. Men vi har bestämt oss för att inte lägga upp bilder på hennes ansikte på nätet så alla kan se. Är det någon som vill så mejlar jag gärna privat isf det har vi inget emot <3

• Danisen
    johjen skrev 2014-12-19 09:19:27 följande:

Oj så fin! Adams ärvda fleecefilt ligger helt klart i lä..

Jag använder gamla filtar med. Men dom hade halva priset på denna, på La Redoute . Dom är ganska dyra annars. Men ett kanon köp va det verkligen. Sprattlar av sig filten på natten sä ligger hon och blir kall annars. Rekommenderas verkligen den är stor så den kan användas länge
  • Danisen
    Bell13 skrev 2015-02-25 10:38:15 följande:

Nej det är Freddy wrup. Glader tipsade om dem för längesedan och det är de bästa byxorna jag nånsin ägt de finns på fitnesslifestyle.se

Jag köpte dock mina på tradera för jag ville se hur de var och satt innan jag började shoppa loss

Aha okej. Minns att hon rekommenderade några jeans. Fattar inte hur ni får om dom i midjan när ni är/var gravida hehe hur är storlekarna? Skulle vilja gå ner mer innan jag unnar mig nya byxor hehe. Skulle vilja prova dessa byxor då
  • Danisen
    Bell13 skrev 2015-03-13 07:54:03 följande:

Hej v 38 kan knappt tro att det är sant.

Wow vad det har gått fort . nära nära nu hihi. Ät du spänd och förväntansfull nu?
  • Danisen
    Bell13 skrev 2015-03-13 09:03:14 följande:

Ja det är jag har fått lite förvärkar och har helt plötsligt fått jättemycket energi, har inte alls mycket foglossning och bara ont i ryggen på kvällarna sen ett par dagar tillbaka.

Ett tecken på att det är nära
Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015