• Jenkis

Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Så! Nu är det fritt fram att lägga upp bilder från VUL, RUL o.s.v.

Magbilder såklart och så lite annat smått och gott som vi kanske vill tipsa om?!

• Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Jenkis
    villsågärna38 skrev 2014-05-20 11:10:52 följande:
    Oh vilka fina RUL-bilder!! Nu måste verkligen jag också lägga ut!! Kram
    Tack till er båda!

Lägg ut du med
  • Pluttemor

Nära profilbild med ett sött överbett då han smaskade lite fostervatten!
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor

Akrobaten försöker göra en volt och och fastnar upp o ner! (det där nere e huvudet och hakan e intryckt mot bröstet)  Försöker förgäves och sparkar med benen, men kommer inte loss från den ställningen och nöjer sig till slut med att ligga så en stund Jag lägger mig på sidan, och på rygg o provar att röra på mig lite, men det hjälper inte. Så vi fick nöja oss med dom två bilderna! Vi är så glada att han mår bra! Vi valde att inte ta reda på vad det var när vi var på sjukhuset, utan vi bad BM skriva resultatet på en lapp o lägga i ett kuvert o så öppnade vi det tillsammans med vår son hemma före middagen  
  • Pluttemor
    johjen skrev 2014-05-27 09:55:46 följande:
    Vilken härlig bild Pluttemor!! Stort grattis igen!!
    Tack!! 
  • Jenkis
    Pluttemor skrev 2014-05-27 09:29:19 följande:

Akrobaten försöker göra en volt och och fastnar upp o ner! (det där nere e huvudet och hakan e intryckt mot bröstet)  Försöker förgäves och sparkar med benen, men kommer inte loss från den ställningen och nöjer sig till slut med att ligga så en stund smile2.gif Jag lägger mig på sidan, och på rygg o provar att röra på mig lite, men det hjälper inte. Så vi fick nöja oss med dom två bilderna! smile1.gif Vi är så glada att han mår bra! Vi valde att inte ta reda på vad det var när vi var på sjukhuset, utan vi bad BM skriva resultatet på en lapp o lägga i ett kuvert o så öppnade vi det tillsammans med vår son hemma före middagen smile2.gif  
    Ha, ha , ha!!!! Rolig bild! Vad smart att skriva på en lapp. Att vi inte tänkte på det? Hade varit kul om längtan att få veta blivit för stor, så hade vi haft en brasklapp he, he.
Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015