• Jenkis

Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Så! Nu är det fritt fram att lägga upp bilder från VUL, RUL o.s.v.

Magbilder såklart och så lite annat smått och gott som vi kanske vill tipsa om?!

• Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
  • Jenkis
    Pluttemor skrev 2014-02-14 19:02:56 följande:
    Bra tråd, här kommer det komma en massa mag och ultraljudsbilder
    Det får vi hoppas!!!!
  • Jenkis

Kvällsbild 4+6. Hmm var skall detta sluta

Jo, jag är smalare på morgonen. Fler än jag som blir lite lagom gravida såhär på kvällskvisten? Ändå sköter sig magen och jag känner mig inte uppblåst, bara det att allt verkar få svårt att få plats.

Försöker byta om i smyg på jobbet....

• Jenkis

Morgonbild på helt tom mage. Smalare än såhär blir jag inte Hejdå alla byxor och hej alla kjolar, tights och mammakläder...

• Jenkis
    Pluttemor skrev 2014-02-19 11:56:32 följande:
    Jenkis: vilken skillnad det e mellan din morgon och kvällsbild! blir svårt att dölja den där magen framöver
    Ja, den blir/är svår att dölja.

Morgonbilden är väl mest rättvisande egentligen för där är det ju "bara" graviditet. På kvällarna måste tarmarna ha svullnat eller något. Förstår ju själv att något som är 0,5 cm stort inte kan orsaka denna mage Inte morgonmagen heller såklart.
  • Jenkis
    johjen skrev 2014-02-22 08:00:35 följande:
    Hur lägger man till bilder??
    Jag kan bara göra det via datorn, men man kan tydligen göra det via appen och telefonen med.

Vi datorn finns det en knapp under posta inlägget som det står ladda upp bild.
  • Jenkis
    johjen skrev 2014-02-23 11:28:52 följande:
    Ärtan 8 veckor! 2014-02-21

Vilken bra bild! Den bilden jag har sen förra gången ser man bara en dammtuss på. Något suddigt bara.
  • Jenkis

Mindre än såhär blir inte magen. Taget på morgonen innan frukost.
  • Jenkis
    Pluttemor skrev 2014-03-07 10:38:10 följande:
    Vilken fin mage Jenkis Jag e mer svullen på kvällen och efter att jag ätit lunch/middag 
    Jag är jättestor på kvällarna. Bilden är ju på minsta magen Tur att man äger mammakläder
Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015