Inlägg från: Anonym (arg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (arg)

vem kör?

Jag vill ha lite klarhet i vad som e rätt och fel
    jag och pappan har delad vårdnad han har valt att flytta 3 mil till en annan ort sonen har alltid haft ett dagis och det är i kommunen där vi bor jag och min son så pappan kör honom till dagis varannan vecka när han e hos honom! Vore de då inte ganska logiskt att ha dagis som hämt/lämn punkt varje måndag? Ja menar vi båda jobbar ju..men han börjar tjata om att ja måste köra en resaenl lag? När han VALT att flytta frfrån kommunen? ?!!

• Svar på tråden vem kör?
  • Anonym (arg)

Puffpuff

• Anonym (arg)

Ingen som kan hjälpa mig?

• Anonym (arg)

Jag funderar på fam rätten men tänkte höra mig för lite va som gäller innan så ja vet lite va som väntar mig...halva bb får han redan han vill ha hela säger han för att han kör hela tiden:/

• Anonym (arg)

Vi byter måndagar de e den dagen som fungerar bäst.

• Anonym (arg)

Nej ingen annan anledning bara att han flyttat. Och då anser jag att han får "skylla sig själv" ja men precis därför tytycker ja dagis på måndagar är bra att hämta och lämna och precis han är ju ändå där så ja vet inte riktigt hur han menar att ja ska göra med "min" resa som han säger att ja enl lag ska köra??!

• Anonym (arg)

Precis så resonerar jag! Och så vill jag ha det...men han anser att jag en lag SKA köra en resa alt ge han bensin pengar

Anonym (växelvis) skrev 2014-02-10 10:14:20 följande:
    Jag förstår inte... Du kan väl bara hämta barnet i förskolan när din vecka börjar och lämna barnet när din vecka slutar? Lämnar han inte när din vecka börjar alt. hämtar han inte när hans börjar så är det hans problem.

• Anonym (arg)

Visst jag kunde gärna prata med han om han efter 8 års förhållande husköp och barn gick bakom min rygg och va otrogen MED MIN SYSTER...vill bara spy när ja ser han som ni förstår kanske

Svar på tråden vem kör?