• villsågärna38

Lista till äntligen gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Kan nån lägga in mig under v 10? Har bara I pad hemma så kommer att paja listan annars. Villsågärna38, en dotter snart 2 år på 6e äd, tidigare 6 ivf. VUL 11/2. VUL 24/2. KUB 3/4. RUL? BF 10/10.

• villsågärna38
    tusa skrev 2014-03-10 15:49:27 följande:
    Hoppfulla Fia, jag flyttade efter dig för du låg väl under fel v? Har också ändrat mitt BF till 29e, för efter att ha kollat runt och gjort uträkning på flera olika sidor är det 29e som kommer upp mest, men det spänner mellan 28-31/10 på de olika..

Lägg in dagen för äggplocket som ägglossning i Familjelivs uträknare så får du rätt datum. Du kan även lägga till din graviditet där kopplad till din sida så ser du hela tiden på vilken dag du är. www.familjeliv.se/Vantar_barn/Kalender/graviditetsutrakning.php
  • villsågärna38
    tusa skrev 2014-03-10 16:30:31 följande:
    Bara FL som visar 28e, alla andra ligger mellan 29-31, det flesta alltså på 29e

Mysko. Kanske har de inte lagt in 28 dagars cykel? Verkar ju väldigt konstigt annars. När jag var gravid sist så vill jag minnas att Familjelivs uträkning även stämde med klinikens. Sen vet man ju aldrig om bebben kommer på utsatt datum ändå men såklart vill man ju ha det så korrekt som möjligt. Kram
  • villsågärna38
    Pluttemor skrev 2014-03-24 09:18:06 följande:
    grattis till vecka 12
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!

Tack Var eg i fredags så ligger lite efter här såg jag. Nu ska jag bara klara mig igenom ultraljudet imorgon!! Gulp! Kram
  • villsågärna38

På fredag har jag tagit mig igenom den magiska v 12 och går in i v 13. Den som uppdaterar då får gärna flytta mig Ja tänk när vi alla har passerat den magiska gränsen!!! Kram

• villsågärna38

Om det är nån som orkar får ni gärna flytta mig till v 14 och ändra BF till 6/10. Byter numera vecka på tisdagarna!! Tack på förhand!! Kram

Svar på tråden Lista till äntligen gravida efter IVF/ÄD 2014/2015