Lista till äntligen gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Kan ni lägga in mig i listan också?
Lyckostjärna en son på 11 år, vul 19/2 RUL? BF 19/10
Kan ni lägga in mig i listan också?
Lyckostjärna en son på 11 år, vul 19/2 RUL? BF 19/10
Oj kanske skulle skriva med 5:e försöket med IVF, ett missfall tidigare och ett X
Tack gulliga du Pluttemor
Blodprovet var bra fick vul 5 mars då är jag vecka 8 hoppas vi får se en eller 2 bebisar hoppas jag! Är liiiiite lugnare nu men vågar inte säga på jobbet innan detta vul så man får se hjärta/hjärtan slå!!! Kan någon uppdatera listan för mitt ultraljud jag är så dålig på sånt här!! Kram på er
Kanske någon annan kan? Tack ändå fina Pluttemor
Ja det blev rätt tusen tack tusa!! Jag var på extra tidigt ultraljud i onsdags då jag fick utomkvedshavandeskap sist och dom på Sahlgrenska ville utesluta det så därför fick jag ett "extra ultraljud "!! Tack igen
Ja jag fick X på IVF chansen är visst högre när man gör IVF det hade jag ingen aning om förrän jag fick! Vanligt är det 1% och med IVF 5% risk för utomkvedshavandeskap :(
Men tusa du har väl inte haft några blödningar? Det kommer gå bra nu det lovar jag dig! Dom tog väl bort dina äggledare eller tog bort där dom fastna X och då är ju risken mindre! Jag ville absolut inte skrämma dig! Jag blev själv chockad när jag fick mitt X i oktober men dom tog bort den äggledaren då och sa att risken är inte så stor när man tagit bort det som stör så att säga!!
Mitt första tecken på x var att det jag hade svårt att tömma blåsan helt utan att det gjorde ont!
Skönt att höra Tusa! Jag känner på mig att det är våran tur nu!!!! Du kommer fixa det här galant!