Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Ja jag har ju redan sett hjärtat slå men ska dit på tisdag för ett nytt vul då ska jag fråga om moderkakan tagit över eftersom mitt extrema illamående försvunnit! Jag är ju i vecka 9!!
Ja jag har ju redan sett hjärtat slå men ska dit på tisdag för ett nytt vul då ska jag fråga om moderkakan tagit över eftersom mitt extrema illamående försvunnit! Jag är ju i vecka 9!!
Tack så jättemycket!!! Kramar
Jag tar tillbaka det jag skrev att jag inte mår illa längre! Jag slapp illamående från hell i 1 och en halv dag! Nu har jag extremt illamående igen har pressat apelsiner till juice för att lindra gick inte. Dricker bubbelvatten nu fungerar inte! Just nu undrar jag varför jag skrev något idag! Jag mår illa tyvärr igen! Jag vet inte om jag vågar skriva att det försvinner igen om det gör det för det blev bara värre när det kom igen nu!! Undrar vilken toalett jag ska kräkas på nu!!! Blä
Jag vågar inte ta några tabletter när jag är gravid! Jag äter lite kex nu saltiner hjälper mig bra nu!! Tack för alla kloka råd ni är bäst!!!
Jag ska på ultraljud imorgon och jag är i vecka 9 alltså 8+1 man ser bättre då helt normalt!! Jag längtar såååå tills imorgon så roligt!!!
Tackar tackar lovar att uppdatera imorgon!! Kanske lägga ut en bild på ul också
Allt gick bra på vul! Det var BARA 1 tack och lov! En liten älskling på 2 cm!! Nu ska jag bara njuta och skriva in mig på MVC imorgon! Vi ska inte göra någon KUB! Våran dr sa att det är onödigt vid IVF
Allt gick bra på vul! Det var BARA 1 tack och lov! En liten älskling på 2 cm!! Nu ska jag bara njuta och skriva in mig på MVC imorgon! Vi ska inte göra någon KUB! Våran dr sa att det är onödigt vid IVF
Tack alla godingar!!! Har ni förstått att vi alla ska få varsin bebis snart? Jag längtar så mycket!!! Jag tror jag börjar förstå idag att ja vi ska ha tillökning med en söt liten bebis!!! Ja det är sant!! Svärmor grät av lycka när vi berättade idag!!!! Så roligt!!!
Oj vad spännande linblå håller tummarna för ett eller Två tickande hjärtan för dig imorgon!!! Vi verkar onekligen vara en lyckotråd här!! Så roligt och underbart! Hur dags har du tid imorgon? Kramar till er alla!