Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Tjingeling alla!
Har haft fullt upp att hamstra på Ikea och sy gardiner
Senaste fyra dagarna har jag verkligen känt av att jag blivit större. Nu är det jobbigt att sitta och äta vid matbordet för att livmodern tar i när man böjer sig lite framåt för att inte spilla... Är så glad att vi är klara med barnrummet sånär på lister, men det är mannens jobb
Sover också sämre, men det beror nog mest på att vi gör så mycket kul nu som Ikea och rummet. Dessutom känner man mer och mer av det lilla livet och kan vakna när sparkar hamnar på mer känsliga ställen i kroppen.
Humöret är lite pendlande. Har väl inte direkt något tålamod... Om man lägger på lite trötthet och småont i kroppen, så förstår ni säkert att det kan bli lite hetsigt från min sida... Ibland kan jag även bli lite åt det deppiga hållet. Fast bara när jag känner mig urlakad.
Hej på er alla nya! Kul att ni vill vara med! Lägg gärna in er i listtråden och lägg upp bilder från VUL/RUL/magen o.s.v. i bildtråden. Länkar finns i startinlägget.
Grattis till vagnval/köp Johjen! Det låter ju onekligen som ni valt en jättebra vagn! Själv har jag pumpat däcken på vår Brio Happy idag.