Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Jenkis: det man äter och dricker kan mycket väl ha en påverkan på resultatet sen är det inget vetenskapligt test direkt
Jenkis: det man äter och dricker kan mycket väl ha en påverkan på resultatet sen är det inget vetenskapligt test direkt
Jag funderar på att köpa en bugaboo donkey. Har dock ej bestämt om det blir ny eller begagnad. Jag har en Cameleon som e sonens gamla. Tänkte att om jag får cirka 5000 för den (för den har många tillbehör) så kan jag köpa en ny på kidzshopen.se för 12 000 och då får vi en bilbarnstol till ett värde av 2000 kr. Och vi hade ändå tänkt köpa en ny bilbarnstol. Då tänker jag med lite egen matematik att jag får en ny bugaboo donkey för 6000 kr
Är under isen, galet illamående - kan knappt jobba. Vad tar man mot det? Hatar tabletter spe under grav. Ska man ringa BM
Hoppas alla mår bra i detta härliga väder! Vi har 24 grader i Örebro! Helt underbart! Synd bara att jag jobbar till 21 ikväll
I örebro är det oxå mulet nu! Kännsl ite bättre att jobba då Nej men vad egoistiskt av mig att tänka så
Nästa helg ska vi på Weekend i STHLM och bo på femstjärnigt hotel Jag maken o lillgrabben ska bli så kul!
Tack Jenkis! Jag har beställt en hel del mammakläder från asos.com. Det var jättebra utbud. Köpte mest klänningar och tights för det e bekvämast tycker jag
Jag hade en högre startvikt den här graviditeten än förra förra gången gick jag upp totalt 20 kg och då kom gossen i vecka 35 och vägde 1,8 kg.
Den här gången har jag hittills gått upp 6 kg! Men som sagt med en startvikt denna gång på cirka 6 kg mer än vad jag brukar väga