• Pluttemor

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Trevlig helg på er alla underbara!

• Pluttemor

Lycka till danisen!

Själv blev jag kvar hemma. Har ont i halsen och höger öra. Tror att det e en öroninflammation.

• Pluttemor

HLC: kul att se dig i tråden lycka till ikväll

Danisen: grattis till hjärtljuden! Vilken underbar känsla!

Mitt öra gör forfarande ont. Om det inte ger sig kanske det blir penicillin dropp, har haft sån inflammation förut, så jag känner igen känslan

Annars hoppas jag att alla får en solig och härlig dag!

• Pluttemor

Roligt för dig linblå fast kanske inte så kul att vara tung men det blir på samma gång en bekräftelse

• Pluttemor
    bringiton14 skrev 2014-04-14 15:36:08 följande:
    Hej på er och grattis till er alla!! Jag tillhör inte er än utan började spruta i torsdags och ska på första VUL på onsdag. Är i stort behov av hopp och pepp, och blev därför glad bör jag såg den här tråden :) Är så rädd att inget ska funka..

Lycka till när det väl är dags!
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor
    johjen skrev 2014-04-14 14:24:34 följande:
    Så trött idag.. Lite väl myket aktiviteter i helgen och har varit och är helt slut idag, Hoppas jag kan gå hem tidigt och vila mig i kväll för nu vill jag bara sova..

Jobbigt att vara trött. Känner igen känslan när man e trött på jobbet och bara vill komma hem. Hoppas att du fick vila ut lite och sluta tidigare.
  • Pluttemor

ush, min pollenallergi har dragit igång... Och den enda medicin som jag brukade ta o som brukade hjälpa mig får jag inte ta nu när jag e gravid... 

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015