• Linblå

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Jag är 35 och är i vecka 7+4 idag. Såklart det ska gå bra! Fick bara en sådan chock när jag knappt har känt mig gravid ens. I förmiddags var det spänd förväntan och glädje. Nu är det chock och glädje.

Lyckostjärna: Hoppas du blir frisk fortare än kvickt! Inte roligt att missa ultraljud för sånt :/

• Linblå
    Moolie skrev 2014-03-12 20:13:50 följande:

Och vi är i 8+2....! Kanske där finns hopp....!
    Kram till dig Moolie!
  • Linblå
    Krvik skrev 2014-03-13 07:49:55 följande:
    Hej, gravid i v25 efter ÄD i Riga. Villsågärna tipsade om denna tråd. Har precis gjort NOTCH UL på Huddinge med god syregenomströmning, puh!
    Välkommen :)
  • Linblå
    jaj13 skrev 2014-03-13 12:46:25 följande:
    Förlåt för att jag hoppar in i er tråd men tänker att ni besitter bäst kunskap. Någon av er gravida som inte kände något och var helt säker på att det var kört men sen testat positivt? När började ni känna om ni hade det på känn? Jag är på RD 8 m ett 2dagars och känner inget.
    jag kände inte ett skit till lååångt efter planerad testdag. Lite mensvärk som försvann sen bara. Men ingen mens.
  • Linblå

Vecka nio först i morrn! Men idag blir det inskrivning. Och det är jättefint väder så jag tänkte ta och promenera fram och tillbaka. Det ska bli väldigt härligt. Det är härligt med sol :D

• Linblå

Vet någon hur vanligt det är att förlora en tvilling som man sett hjärtljud på? Det verkar vara den enda frågan som snurrar runt just nu. 

• Linblå

Jo. Är lite nervös. Jag har ju blivit blixtförälskad i Holger ett och Holger två.

• Linblå

Härligt med en massa nya kämpar! Grattis till er :D

Är vi tre tvillinggravida nu? Häftigt!

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015