Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Vi flög till Italien med storasyster då hon var 4 månader (jag och maken). Då ammade hon och sov hela resan. Gick så smidigt! Reste även själv till Gran canaria då hon var 9 månader. 6 tim på flyget (min syster bodde där då så vi hälsade på en vecka). Gick hur bra som helst det med! En stor fördel om man ammar. Bara att ha en sjal och amma under, amma vid start och landning, då man behöver trösta och mysa. Hon skrek fem min totalt. Sen sov hon el satt i mitt knä resten av tiden. Förstod liksom att det var nåt annat som gällde och att hon inte fick krypa runt i planet. Reser man själv med barn får man hur mkt hjälp som helst av andra också så tror det kommer att gå jättebra även för dig!!
Underbart med Bordeaux!! Blir avis Vi kollar på resa till Cypern el Teneriffa i vår. All inclusive, havsutsikt och familjehotell är våra krav. Sånt som är underbart om man har barn. Lutar åt det här ställer där vi var i april förra året. Inget ställe jag hade åkt till som par men kanon med barn!!
www.fritidsresor.se/resa/spanien/teneriffa/playa-paraiso/clubhotel-riu-buena-vista/pc-000002156/
Kram
Vi håller på att planera och boka en resa till Thailand över jul och nyår, vi jämförde priset på reguljärt och boka hotell själv med charter och bokar jag själv landar vi på 50000 kr jämfört med 75000 kr för en resa med Ving. Jag trodde inte att det var så stor skillnad