• Lyckostjärna

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Tack Mollie och Tusa jag håller mina tummar för er med denna gång kommer vi klara detta galant det måste bara gå nu!!!! Imorgon ska jag lämna blodprov för att se att värdet ha dubblas sedan i onsdags! Jag får besked kl 14!!! Är värdet bra kanske jag kan slappna av redan då! Hoppas!!!

• Lyckostjärna

Hoppfulla Fia trots att jag var på ultraljud igår så tog jag ändå ett test idag! Ja det är svårt att tro att detta är sant!!!

• Lyckostjärna

Jag fick också tillbaka 2 och dom sa till mig onsdags när var på tidigt ultraljud att det är ganska stor chans att båda har fäst om man inte fått någon blödning!!! Nervöst men sååååå spännande!!!! Hur har det gått för dig idag på ditt ultraljud johen???

• Lyckostjärna

Blodprovet var bra!! Nytt ultraljud 5 mars jippie! Har inte berättat för chef tänker inte göra det förrän jag ser ett eller två hjärtan slå!!!

• Lyckostjärna

Ja piggelin är en klassiker här med och mycket frukt och bär! Har ätit mycket hallon och jordgubbar denna vecka mums! Träningsvärk i låren känner jag också av även vid ljumskar!! Måste vara bra tecken då får vi hoppas!!

• Lyckostjärna

[quote=72569570][quote-nick]johjen skrev 2014-02-20 20:47:29 följande:[/quote-nick]Första UL på kliniken imorgon! Går in i vecka 8 imorgon och hoppas på att få se ett lite hjärta som slår imorgon..

Illamående och bakiskänslan blir bara värre och värre. Vitt bröd och fruktjuice går bra, fick i mig några melonbitar med. Fick i mig ett salladsblad och en gurkbit på en macka hem på flyget med. Höll dock på att spy när vi skulle landa då det var lite lätt turbulens och det räckte får att få spykänslan att öka. Nu äntligen hemma i soffan!

Lustigt att läsa att så många fått orgasm i sömnen, det har hänt mig med 2-3 ggr sedan jag plussade! Härlig biverkning! [/quot

Hur gick det för dig på ultraljudet idag?

• Lyckostjärna

Oj vad konstigt inlägget blev! Jag försökte svara på Johjen inlägg men jag är ju helt kass på det här att skriva på familjeliv sorry ville bara veta hur det gick på Johjens ultraljud idag?

• Lyckostjärna

Jag har hört att vanligast att man får flicka via IVF! Mycket skrock när det gäller IVF men vad får jag då? Fick 2 embryo på ET, har aldrig mått så illa som denna graviditet, idag har jag mått så illa så jag har knappt kunna prata! Ändå som får bort mitt illamående är citronvatten eller sura frukter!! Vad väntar jag då? Med min son mådde jag hur bra som helst, fast det var utan IVF och mådde inte illa en enda gång! Väntar jag en flicka OCH en pojke då eller? Hihi

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015