Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Jaha.
Vid min första graviditet kunde man inte se hjärtaktivitet, inte ens i vecka 6. Idag är pojken 3,5 år
Jaha.
Vid min första graviditet kunde man inte se hjärtaktivitet, inte ens i vecka 6. Idag är pojken 3,5 år
Tusa: allting e väldigt individuellt och jag tror att det e fel att jämföra sina symtom med andra. Men jag har ruvat totalt 8 gånger och dom tre gånger som brösten ömmat som dom gjort nu med en konstig kliande känsla, det är dom gånger jag varit gravid. Annars har jag bara vid ett tillfälle när jag inte varit gravid fått pyttelite ömma bröst av ptogesteronet.
Så i mitt fall har ömma bröst varit ett klart graviditetstecken för det har sedan hållet i sig i stort sätt hela graviditeten.
Halsbränna är oxå något som jag fått ganska tidigt.
RD 4 måste ha varit 9 eller 10 dagar från ET då mina embryon var 5 dagarsodlade.
Håller tummarna för dig
HLC: hoppas bara att det är en biverkning av litinusen! Förstår att du e orolig, men när testet ändå visat 2-3 så tycker jag att du kan vara lugn.
Moolie: jag vet hur du menar med det där. Har en som jag känner som oxå är inne i ivf karusellen. Vi ger ofta varandra tips och försöker stötta varandra i hela processen. Hon vet oxå var i processen jag befinner mig så det blev ganska självklart att säga till henne att det gick den här gången och att vi plussade. Jag hoppas så mycket för hennes skull att det ska gå vägen!! Men det e svårt!!
Moolie: du måste kunna glädjas över att du e gravid! Jag vet att hur det kan vara att vara ledsen för andra som inte lyckas, men du måste kunna vara glad för din egen skull!
Hoppas att alla har en bra helg
Jag har en mensliknande känsla som kommer och går, och det e mer träningsverkskänsla i låren utan att jag har gjort något.
Jag har oxå endometrios.
Hur gör ni med sex? Vågar ni? Vi har inget sex allts, vi kelar lite med varandra o så men inte så att det blir "inne i mig" förra gången jag var gravid så blödde jag nästan varje gång då jag hade haft orgasm.