• Pluttemor

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Pyttelite bruna flytningar idag med men det har gett sig

• Pluttemor

Saken e den att mitt illamående gett sig. Det jag känner av e halsbränna lite spänningar i magen och ömma bröst och kliande bröstvårtor. Och allt sånt känner jag fortfarande men det e just det att man givetvis undrar varför det bruna kommer men jag använder ju fortfarande crinonegelen. Kanske e det som orsakar bruna sakerna i crinonegelen

• Pluttemor

Tack Jenkis och villsågärna för era stöttande ord. Det har gett sig nu. Men oron kvarstår ju alltid. Men nu ska jag försöka att inte tänka på det

• Pluttemor

Hoppfulla Fia: förstår din oro. Men det e bra att du försöker tänka bortåt det.

Moolie: jag skulle någ ha hört med en BM eller läkare vad rekommendationen är. Kram!

• Pluttemor

Hej alla. Igår kväll började få riktigt ont i ryggen efter att jag vridit mig fel. Värken sitter mitt i ryggen på vänster sida och värken kan liknas med den typ av strålning som man har när man har nackspärr. Det blev en miljon gånger värre kl 2 på natten då jag nös och ryggen spände sig ännu mer! Visste inte var jag skulle ta vägen så ont som jag hade och fortfarande har. Var uppe från 2-5 för jag hittade ingen position som jag kunde ligga på utan att ha ont!

Jag hade problem med ryggen strax innan min isättning och då hade jag en inflammation i ryggen och i nacken! Jag vet inte vad jag ska ta mig till!?

Jag sitter spänd hela tiden och kan knappt röra mig. Kan det vara farligt för fostret att jag har så ont? vet inte vad jag ska ta mig till. Värken ger sig verkligen inte allts utan finns där hela tiden!

• Pluttemor

Jag har gått hos läkare och även naprapat innan graviditeten men det går inte att göra något nu när jag e gravid. För jag kommer ihåg att att naprapaten la in alla mina behandlingar innan ET för han sa att man inte vågar göra något när man e gravid sen. Och läkarna kunde inte göra mycket då heller när jag hade inflammationen i och med att dom inte kunde sätta in något antiinflammatoriskt då jag "ruvade" och dagarna innan ET. det är väl att stå ut med smärtan! Vill liksom bara veta att det inte e farligt för mini

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor

Tack för tipset danisen!

Jenkis: tack vännen! Kram o

Tusa: skönt att höra att du mår bra trots mycket arbete! Kramar!

Lyckostjärna: tack för dina tips med!

Moolie: massa kramar till dig! Jag beklagar! Ta hand om dig! Kramar

• Pluttemor

Själv vaknade jag kl 4 och kunde inte somna om förän kl 6!!! Sen var det dags att vakna kl 7

• Pluttemor

undra varför det är så, att man sover oroligt. Är det för att man själv e nervös eller är det hormonerna? Det kanske är en blandning av både och... 

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015