Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Hur skulle ni beskriva tröttheten? För mig känns det nästan som någon drar neråt i axlarna på nåt sätt och som att alla muskler bara känns tunga. Plus att jag bara kan somna på noll komma noll...
Hur skulle ni beskriva tröttheten? För mig känns det nästan som någon drar neråt i axlarna på nåt sätt och som att alla muskler bara känns tunga. Plus att jag bara kan somna på noll komma noll...
Usch, nu är det oroligt igen. Ljusrosa flytning på pappret när jag gick på toaletten. 7+0 idag. Det kom lite en gång näe jag torkade mig men sen inget mer. Dock mådde jag ju riktigt illa igår, ömma bröst och var så trött? Nu ett svagt illamående (har mått mest illa på kvällen under hela grav. visserligen). Förra året vid MA samma rosa flytning (säger mannen), men då hade jag ju känt några dagar/ 1 vecka innan att ngt var galet? Att symtomen försvunnit? Visst har jag nojat denna gång också, men symtomen har ju kommit tillbaka de två ggr det har känts som de försvunnit o då blivit starkare.
Kan det vara så förjävligt att det startar SAMMA dygn som syster föder den mest perfekta dotter? I såfall vet jag inte längre vad jag ska sätta mitt hopp till...det bara KAN ju inte få vara så jävligt?
UL på torsdag morgon. Ska kanske ringa och fråga om råd tänkte jag. Samtidigt är det väl inget de kan göra... Tycker jag har lite ont i mitten av ryggen nu också. Bläääää.... Hoppas vi båda får glädjande besked Blomflugan!
Lisodan: Förstår att du är orolig. Det enda som spelar roll för hjärnan är att det _kan_ vara ett tecken på missfall, att förnuftet säger att det lika gärna kan vara helt normalt är svårare att ta till sig... Men jag hoppas verkligen att det inte kommer mer blod och att allt fortfarande är ok. Det borde verkligen inte få vara så himla orättvist, det är ju inte rimligt nånstans.
Det är förmodligen polypen de hittade förra veckan. Har en annan kompis som fick blödningar pga en polyp. Hon trodde hon fått missfall men så var inte fallet. Är säkert så för dig också, att det är polypen som blöder.
Stort lycka till idag.
Är det någon av er som känner av ledvärk? Sitter här och har halv panik över smärtorna i min högra axel.... :((