Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Oj då det hade jag ingen aning om. Vem berättade det? Min BM sa inget om det idag och ska inte dit förrän vecka 24 igen.
Hej kära vänner!
Har ni haft en fin och solig helg?
Känner igen mig i humörsväningingarna och upptäcker sidor hos mig som inte är så smickrande.. Är ganska självständig och brukar har mycket på gång med vänner mm men nu vill jag mest vara med sambon och blir sur om han ska göra saker utan mig vilket aldrig har hänt förut. Känner mig otroligt mer "needie" eller vad man ska säga och vill ha all uppmärksamhet från sambon vilket jag verkligen inte behöver annars. Han ger mig så mkt kärlek och uppskattning så häöften kunde vara nog men om han vill utöva något av hans fritidsintressen blir jag put och vill att han ska vara med mig istället.. I vanliga fall är det jag som är ute på vift och hittar på saker men just nu vill jag mest bara vara hemma.
Känner igen mig i spökveckorna också. Har sedan några veckor tillbaka knappt märkt av att jag är gravid förutom ovanstånde samt att jag är tjock. Ingen direkt bebismage utan mer en tjock valk på magen. På em/kväll ser jag garvid ut men det beror mer på svullen magen än att bebis är så stor. BM sa att livmorden är som en stor gapefrukt just nu fast den växer snabbt. Ska göra RUL 8 maj och är då nästan i v 19 och hoppas känna av mer efter det.
Kram på er!
Åhå jag tror jag kände ngt nyss!! Är fortfarande kavr på jobbet och satt vid datorn och lutade mig lite framåt och kände då lite bubbel i nedre delen av magen som inte kändes som gaser utan som små lätta smekningar i bubbelform typ! Kan det vara bebis eller bara inbillning?
Nu ska jag gå hem i alla fall och önskar er alla en Glad Valborg!