• Pluttemor

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Då förstår jag läget Jenkis men jag kan tycka att det e fel att inte få göra VUL vid IVF när det finns risk för blödningar, utomhavandeskap, mm. Det e fel tycker jag! hoppas att blödningen tar slut snart! Skönt att den hade börjat avta något!

• Pluttemor

Välkommen hit lillebrors faster och grattis till plusset! Mensverken ska du se som ett gott tecken dom gånger jag har haft det har jag plussat. Kallas växtvärk. Hade mycket av det i början av graviditeten

• Pluttemor

Illamåendet e hemskt idag, men på samma gång ganska underbart att ha den känslan!? Konstigt att tycka så va?

• Pluttemor

Tack tusa det var en helt underbar känsla. Men själv trodde jag faktiskt att det skulle vara två där med tanke på hur illa jag mår men men jag e mer än glad över en liten

• Pluttemor
    Lillebrorsfaster skrev 2014-03-03 09:17:05 följande:
    Bruna flytningar idag - extremt oroande! Någon av er andra som haft det och det sen gick bra? Testdag imorgon.. Borde vara i V4+4 idag.
    Jag hade lite rosaaktiga flytningar när jag var gravid med sonen via IVF och det gick bra
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor

Ååh grattis Lisodan. Jag skulle egentligen oxå haft mitt imorgon håller tummar att allt ser bra ut!

• Pluttemor

Hoppas att det går bra Lyckostjärna!! Tycker bara att det är sååå roligt att det kan vara tvillingar massa kramar 

• Pluttemor

Grattis Danisen till VUL tid

Idag kunde jag äta en banan Det har inte gått tidigare, då jag haft sån avsmak för socker.. 

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015