• Pluttemor

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Tack för alla gratulationer

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor

Jennkis: vad gör man inte för att få se sin lilla pärla jag åkte faktiskt mest in pga smärtan som oroade. Flytningarna var jag ändå ganska så lugn över i och med att jag hade det med sonen. Men det tillsammans med smärtan gjorde att jag kände att jag borde kolla upp läget! Så nu har vi ställt in VUL som skulle vara på tisdag

Håller alla mina tummar för er som ska göra Vul nästa vecka

• Pluttemor

Lyckostjärna: jag berättade för min chef idag just pga att jag var tvungen att besöka fertilitetsenheten lite akut. Hade egentligen tänkt säga på tisdag efter VUL. Men annars så vet tre av mina kollegor. Och det är dom närmsta tre som jag har förtroende för och en håller även på med samma sak och är barnlös vi har varit ett gott stöd för varandra i hela processen. Till resten av kollegorna säger jag nog efter vecka 12-14 någon gång. Får se hur mycket man kommer att växa

• Pluttemor

Vad skönt att sova så länge Moolie jag somnade när jag kom hem från jobbet och sov en timme mellan 5-6 sen somnade jag igen kl 22 och vaknade kl 7

• Pluttemor

Jenkis, jobbigt med blödningen! Hoppas att den avtar snart. Får du inte ens göra VUL även om du blöder då och då?

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015