• Lyckostjärna

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Jag har fått RUL 27 maj och träff med dr 28 maj för planering av förlossning ska bli så spännande! Får man veta kön på RUL nu för tiden eller vart ska man vända sig i GBG för det? Är sååååå nyfiken!!

• Lyckostjärna

Vi fick alla tider för KUB, RUL!! Tror vi är i vecka 20 när RUL sker!!! Vi vill veta kön kan man kolla privat någonstans? Helst skulle jag vilja vet på KUB nästa vecka men det är ju för tidigt!!! Jag fattar inte att vi är gravida på riktigt hihi tänk att vi ska få bebis allihopa så roligt!!!

• Lyckostjärna

Lycka till idag pluttemor! Håller tummarna för dig idag det kommer gå jättebra! Grattis till er andra med lyckade vul! Beklagar till tjejen mandel som det inte gick bra för lovar att det är din tur nästa gång!! Jag har mitt KUB på torsdag! Har inte känt av någon växtvärk bara små hugg och stickningar på sidorna emellanåt!! Massa kramar till er

• Lyckostjärna

Grattis lillebrorfaster så skönt att höra! Jag är så nervös för KUB på måndag!! Jag känner ingen växtvärk är det kört för mig nu?

• Lyckostjärna

Tack lillebrorsfaster och Irma01 känns så skönt att höra!!! Fick höra på jobbet idag att det syns att jag är gravid att det strålar om mig!!! Typ alla på mitt jobb vet nu förutom vissa men jag har märkt att alla ler mot mig när jag går i korridorerna!! Känns så overkligt ändå, ska vi få bebis i höst? Nä jag tror inte på det kanske när sparkarna kommer! Jag tror det är för bra för att vara sant!! Önskar er alla lycka till känns som detta verkligen är en turtråd! Tack Tusa jag skrattade gott åt din kommentar för jag tänkte det där måste vara en autokorrekt hihi kramar till er alla!!!

• Lyckostjärna

Lycka till pluttemor! Vi har vårat KUB imorgon kl 08! Jag håller tummarna att vi ALLA i denna lyckotråd får BRA resultat i KUB!!! Kramar

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015