Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Så jag tillhör Helsingborg
Så jag tillhör Helsingborg
Jag är precis lika dan. Gråter så fort det är något både på positiva och negativa hållet. Sen har vi det med sambon, han här hemma Får också ta en hel del från mig. Jag tåler ingenting när han t.ex försöker skoja eller inte gör som jag vill då exploderar jag. Härom dagen var vi på maxi å jag var riktigt sugen på bär till kvällsfikan framför tv:n. Jag tog en förpackning blåbär och en hallon, sen ser min sambo priset på de däräinga bären (ärligt så tittade jag inte alls på prislappen för engångs skull, jag ville ju ha de där bären oavsett täbkte tänkte jag) Men sambon tyckte att dem var alldeles för dyra, han är absolut inte snål men dyra va dessa faktiskt (insåg jag dagen efter). Så sa han kan du inte lite god frukt istället för bara dessa små lådor med knappt några bär i. Ja, då exploderade jag, å slängde tillbaka bären i sin kyl å sa att ja du vill ju tydligen att jag ska vara tjock för godis å skit kan du minsann köpa för den slanten. Arg som ett bi var jag och plockade på mig massa god frukt. Dagen efter hade vi folk hemma och hon berättade om sin graviditet att hon grät för både de ena å andra om vartannat, och även skällde på sambon. Så berättade min sambo vår bär incident, alla skrattade så de grät, även jag haha. Så löjlig man är. Men det går icke att styra alla dessa hormoner gör att man inte är sig själv tycker jag. Jag har också ganska hett temperament i vanliga fall, men detta är extremt. Tåler ingenting från någon, då bölar jag bara
vi får försöka skratta åt det lite emellanåt.
Hejhej. Jag går in i v.15 imorgon . Känns overkligt. Jodå mår rätt okej trots massa allergi och foglossning. Men jag är lycklig