lisodan skrev 2015-07-13 08:16:56 följande:
Hej alla! uppdaterade mig till v 28 i andra tråden och plötsligt längst ner. Har ju snarare varit längst upp hela tiden. Är ju en del som.ej uppdaterat förstås. Känns overkligt ibland att just jag går runt med denna megamage!
Känner mig stor o trött nu. Foglossning och järnbrist men.ändå den lyckligaste! Mindre än tre mån kvar till BF den 6 okt...Längtan börjar ta en ny form. Känns som jag redanhar fin kontakt med lillan därinne. Hon bökar, stökar o sparkar varje dag! :)
Jag tycker också det känns overkligt allt som oftast. Det har gått så snabbt! Mentalt är jag fortfarande nånstans runt v 24 eller så och verkligen inte i v 34! :-O Förra veckan växte magen jättemycket, sådär så att andra såg det. Från att ha legat strax över den nedersta normalkurvan gjorde den ett skutt nästan upp till medelkurvan. Och det känns mycket tyngre och otympligare nu, svårt att hitta bekväma sätt att sitta och ligga på och har jag suttit på huk behöver jag nästan dra mig upp i nåt för att öht komma upp.
Bebisen har legat lite konstigt också, tvärsöver magen liksom. Har känt sparkar och en liten fot på ena sidan och lätta smekningar och buffar från händerna på andra sidan fast inuti mot ryggen (och urinblåsan, mindre skönt...). Märklig känsla. Har varit på TUL också och barnet vägde helt normalt för tiden, så skönt!
En lite rolig grej: Normalt sett är det jättekallt att sätta foten mot låret, nu däremot är det tvärtom; jättekallt att få låret mot foten.
Sover mestadels utan täcke och är ändå varm.
Hur har ni andra det med er inre kamin?
Vill ju egentligen ha sol och värme på sommaren men mår just nu bättre av lite svalare väder... Hoppas ändå på att sommaren ska komma på riktigt nu även om jag inser att jag kommer få tillbringa den i skuggan i så fall.