Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Moolie: hopps att inget tråkigt har hänt, men det har det ju uppenbarligen i och med att du ska lämna hoppas att det reder ut dig och att du vill vara kvar i den här supertråden. Kramar
Moolie: hopps att inget tråkigt har hänt, men det har det ju uppenbarligen i och med att du ska lämna hoppas att det reder ut dig och att du vill vara kvar i den här supertråden. Kramar
Imorse vaknade jag vid 7 tiden och jag kunde inte sluta tänka på bönan/bönorna i mig . Jag bara tänkte o tänkte och kunde knappt somna om. Tänk om dom e två, tänk om det är en, tänk om det är ingen? Tänk tänk tänk. Åhh vilken väntan. Hur gör ni för att fördriva tiden. 4/3 är lång tid! Vet inte hur tiden ska röra på sig?! Har ni tips på att fördriva tiden?
Hoppfulla Fia: i regel tar man bara progesteron under ruvtiden, vissa kan få det ordinerat en längre tid beroende på vad man har kommit överens om med läkarna. Jag ska fortsätta med det fram till vecka 12,
Tusa och hoppfulla Fia, tack för era tips. Ska nog oxå ta och titta på en bra serie
Fortsättning progesteron:::: så du behöver alltså inte vara orolig. För det vanligaste är att man slutar efter 14 från ET. kroppen bildar själv progesteron
Var bor alla förresten runt om i landet? Alla kanske inte vill svara. Men i framtiden vore det faktiskt kul om vi kunde ses jag bor i Örebro
Vi bor lite överallt i Sverige med andra ord imorgon ska jag jobba efter en vecka hemma! Känns väldigt bra att komma tillbaka till jobbet!
Jag är 28 och blir 29 om två månader. Min man är 36
Tusa: då kan vi träffas i Örebro när du hälsar på mammsen sen med lillbebben eller lillbebisarna
Nu ska jag på inskrivningssamtal på MVC En viktig milstolpe det med
Vad roligt jennkis att du bor nära Örebro