villsågärna38 skrev 2014-04-24 18:56:46 följande:
Har ju inte varit i din sits men jag hade hoppat träning första trimestern för att slippa ta och sen använt medicinen fr o m andra trimestern. Tog det själv jättelugnt och tränade inte mer än promenader första trimetern för att lyssna till kroppen. Har ju fått flera missfall och det är väl inte för inte man mår illa och är jättetrött i början. Tror det är en signal om att kroppen behöver vila och ta det lugnt. Kändes iaf bäst för mig att göra så. Nu kanske du inte är lika nojjig som jag men så hade jag resonerat. Kram
Jag tränade lite första 3 veckorna sen har jag inte gjort ett skit pga tröttheten etc. Börjar känna mig piggare och vill träna å få upp konditionen så jag orkar med en eventuell förlossning, för nu är verkligen kondisen i botten. Tänket nog att jag inte kommer ta bricanylen men funderar över pulmicorten. Gjorde ett utandningstest och jag borde ligga över 400 men hade bara 250 vilket börjar bli normalt vid dryga 85år. Om medicinen kan hjälpa vore det ju toppen, men samtidigt är man ju skraj som sagt var. Trotts a-klassning