tusa skrev 2014-02-20 15:47:32 följande:
Är helt på din linje Moolie!
Ångrar mig sååå att jag gav efter och vaccinerade sonen när han var liten...var såå nära att vägra ...går aldrig att få klarhet i så klart, men faktum är ju att han faktiskt har autism...
Japp, tycker man ska kolla ALLA sidor av detta, man ska aldrig vara okritisk, speciellt inte när det gäller ens/barns liv och hälsa.
Jag personligen känner att jag hört tillräckligt för att jag ska tvivla och det är nog för mig, tar inte risken..det är ju så allvarliga saker, främmande ämnen, tungmetaller som injiceras direkt i blodet, alltså förbi alla säkerhets och filtersystem i kroppen..
Länkarna jag la upp är ju bara ex. på ena sidan såklart, men det är den sidan vi inte får höra så mycket om...t.o.m svensk vårdpersonal verifierar att man "mörkar" de negativa bieffekterna eftersom majoriteten av befolkningen ändå vinner på det i längden...individen riskeras alltså..
Måste vara fruktansvärt att tänka att "tänk om jag inte hade..". Min son har också autism, och adhd, men han var avvikande redan från födseln (märkte vi inte då, men när lillasyster föddes var skillnaderna i beteende och kontakt tydliga), så jag har inga misstankar om att 18-månadersvaccinet skulle vara orsaken. Särskilt inte som kopplingen vaccin-autism som forskaren i Storbritannien gjorde nu visat sig vara en bluff.