• dlra

Nya vänner i Sthlm! Bokklubb, Bio eller barnvagnspromenader?

Här är en till blivande tvåbarnsmamma som gärna vill träffa andra mammor! Har en son på snart 2 år i mars och en liten dotter som föddes för en vecka sedan :)

• dlra

Grattis pluppan! Hoppas förlossningen har gått bra :)

En fika låter trevligt indiemorsan! Jag bor i vällingby men tar mig varsomhelst i stockholm :)

• dlra

Passar för mig med! Jag går hemma med båda mina barn, men sambon är föräldraledig en vecka till så jag tar mig gärna ut med lillasyster själv medans han kan göra annat med sonen :) vågar inte ta med mig båda barnen ut riktigt än, skrämmande omställning det här med att bli tvåbarns förälder haha

• dlra

Ja :) är inte så haj på fikaställen dock, ännu mindre haj på fik som tar emot mammamaffior med barnvagnar ;) men nån av er kanske har bättre koll?

• dlra

Har noll koll på stan numera :)

Vad sägs som att mötas utanför kulturhuset nere vid plattan och gå tillsammans till fiket? Jag kommer gå vilse annars haha.

• dlra

Fint :)

Ni känner igen mig om ni letar efter nån som ser ut som en barbamamma med lugg och lillasyster ligger i en bugaboo med röd sufflet haha.

Förstår det pluppan, ska bli kul att få träffa dig vid nästa tillfälle. Hur mår du och bebisen?

• dlra

Kul att ni tittar efter aktiviteter :) finns hur mkt somhelst när man börjar leta. Raquelle är ju en anings för pluttig än för babysång och sånt, men snart så hakar vi gärna med på det också!

Tills dess är ni jättevälkomna hem till mig på fika om ni har lust :)

Idag är det första dagen hemma med barnen. Sååå himla läskigt haha, men det har gått smärtfritt hittills *peppar peppar*

• dlra

Kan också onsdag! För mig spelar det ingen roll vart vi fikar, om ni vill så är ni välkomna hit ialf :)

• dlra

Hej tjejer :) tyvärr är min son sjuk i maginfluensa, han är säkert frisk imorgon, men för allas skull ska jag nog hålla mig borta från er och bebbarna på onsdag vad vi än väljer att göra så att inte ni också blir sjuka.

Jag har tyvärr inte facebook, det enda jag har är typ instagram haha. Men byter gärna nummer med er nästa gång vi ses :)

• dlra

Här har det varit kaos med magsjuka, som även lillasyster fick, så vi fick åka in med henne och hon fick dropp :( 4 veckor gammal liksom, ursch! Var så hemskt att se henne så

dålig. Nu har hon återhämtat sig jättebra och jag känner äntligen igen henne.

Ang nästa onsdag så fyller min son 2 år, så då blir det fest så kan tyvärr inte ses då :/

• dlra

Träffas gärna på torsdag nästa vecka på förmiddagen, har bvc på eftermiddan, då är sambon ledig också och kan ta sonen isådanafall :) hoppas vi alla kan då! Vore så kul!

• dlra

Här är vi också sjuka igen! :(

Men säg till när nästa träff blir så hoppas jag att flera av oss är friska :)

Kram!

Svar på tråden Nya vänner i Sthlm! Bokklubb, Bio eller barnvagnspromenader?