Inlägg från: Anonym (Tänk till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tänk till)

Imovane stulet.

Anonym (jesus) skrev 2014-02-03 17:41:23 följande:
    Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, du har alltså anmält stöld av piller som är värda enstaka kronor, det faller inte ens under snatteri. Sedan har du fått för dig att du skulle kunna så kallat hamna i skiten, vad det nu innebär för att nån har tagit dina piller, säg mig, var varje en av dom med ditt namn på?   Överreaktion undrar du, det ordet gånger tio.   Trist när man får in folk i lägenheten  som inte har förtjänat förtroendet, trist när saker och ting går sönder eller försvinner under en fest men det är bara så det fungerar ibland.  

Allting är relativt. För dig är det kanske så men för ts är det inte det. Vilka hennes anledningar är har vi ingen aning om. Kanske arbetar ts med antidroger i olika former, kanske är hon politike, kanske arbetar hon med bar, kanske är ts någon kändis. Ts är orolig att inte hennes namn ska smutskastas i form av ett rykte om att ts använder droger om detta kommer ut. Därför garderar ts sig med en polisanmälan och kan då förklara sig och berätta om anledningen varför hennes personnummer och namn står på pillerburken!
  • Anonym (Tänk till)
    frappa skrev 2014-02-03 19:00:56 följande:
    Imovane är inte mycket till drog i mitt tycke. De flesta som använder det som en drog, kommer sällan ihåg så mycket. Och hur kan man då veta om, om man haft skoj? Speciellt om man har boostat med alkohol.

Man kommer väl ihåg att man stulit pillerburken från början från ts.
  • Anonym (Tänk till)
    frappa skrev 2014-02-03 19:22:26 följande:
    Och det var det jag sa tror du?

Nej men skrev.
  • Anonym (Tänk till)
    frappa skrev 2014-02-03 22:52:37 följande:
    Jo, det såg jag, dock hade inget med det jag skrev. Så vill du försöka igen?

Jag har svårt att tyda dina inlägg, det är sant!
  • Anonym (Tänk till)
    frappa skrev 2014-02-04 19:29:22 följande:
    Dessa kartonger dumpade antaligen personen ifråga direkt.   Knark? Visste du inte vad du använde?

Varför tror du det?
  • Anonym (Tänk till)
    jaghopparhögt skrev 2014-02-06 17:55:26 följande:
    För att det är väldigt dumt att bli tagen med såna saker.

Jag menade varför Frappa tror att ts inte vet vilka droger hon tog!
  • Anonym (Tänk till)
    Anonym (overkill) skrev 2014-02-06 18:29:42 följande:
    Du menar att yrken du nämner har medicinförbud? Skadar ryktet om det kommer fram att dom tar föreskrivna sömntabletter? Det var nått nytt.   För den delen, om nån nu skulle sno piller från henne så är förpackningen det första man dumpar, om inte redan i lägenheten så inte många meter utanför, lösa piller i fickan man kan eventuellt förklara, andras namn på förpackningen är bevismaterial.  

Det var bara rena teorier från min sida om varför ts reagerade så starkt till att hennes medicin blev stulen. Ts har nu gett en förklaring och det är,att hon knarkat tidigare och vill inte bli indragen i det med en massa spekulationer och oro från anhöriga osv.
Svar på tråden Imovane stulet.