Imovane stulet.
Anonym (jesus) skrev 2014-02-03 17:41:23 följande:
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, du har alltså anmält stöld av piller som är värda enstaka kronor, det faller inte ens under snatteri. Sedan har du fått för dig att du skulle kunna så kallat hamna i skiten, vad det nu innebär för att nån har tagit dina piller, säg mig, var varje en av dom med ditt namn på? Överreaktion undrar du, det ordet gånger tio. Trist när man får in folk i lägenheten som inte har förtjänat förtroendet, trist när saker och ting går sönder eller försvinner under en fest men det är bara så det fungerar ibland. Allting är relativt. För dig är det kanske så men för ts är det inte det. Vilka hennes anledningar är har vi ingen aning om. Kanske arbetar ts med antidroger i olika former, kanske är hon politike, kanske arbetar hon med bar, kanske är ts någon kändis. Ts är orolig att inte hennes namn ska smutskastas i form av ett rykte om att ts använder droger om detta kommer ut. Därför garderar ts sig med en polisanmälan och kan då förklara sig och berätta om anledningen varför hennes personnummer och namn står på pillerburken!