Inlägg från: Anonym (offerkoftan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (offerkoftan)

Imovane stulet.

festen i helgen spårade ur. vi skulle va 14 stycken men blev 35 i min 3a. Folk som inte va bjudna kom in ändå. till problemet, för en tid sedan hade jag massor att göra, va superstressad och sov inget. så fick imovane utskrivet av min läkare.

Nu på festen låg dom på sin trogna plats. då jag knappt använt dom för man blir tjock i huvudet av dessa. Och nu på morgonen då jag ska ta en huvudvärkstablett som finns på samma ställe så är dom putts väck. Paniken i mig ringde polisen direkt. Eftersom dom är receptbelagda och någon har snott dom av mig så kan ja hamna i skiten. Jag vill bara veta. Har jag gjort rätt som ringt och anmält detta? va det överreaktion? eller kan ajg göra mer? jag är anti droganvändning. Min läkare skrev ut dessa till mig men jag använder dom inte då jag känner mig helt groggy och måste ha full koncentration på jobbet.

• Svar på tråden Imovane stulet.
  • Anonym (offerkoftan)
    minst skrev 2014-02-03 00:00:19 följande:
    Gör en kolli resten av lägenheten och kolla så att du inte blivit bestulen på något annat också. Jag hade också skrivit till ett mass-mejl/på Facebook till alla som var där och beklagat att någon tagit sig friheten att stjäla hos dig. Låt dem inte veta vad som stals utan låt dem vara oroliga ett tag bara för att djävlas.....
    redan gjort detta. Har skrivit ut på Facebook att personen har möjligheten att lämna tillbaka detta (i brevinkastet som denne så vill) och isf medelar jag polisen om detta och drar tillbaka anmälan. det ända jag blivit bestulen på är lite smink annars...
  • Anonym (offerkoftan)

Jag förklarade för polisen jag pratade med hur det va och att jag skulle berätta detta så OM jag får tillbaka dom kan jag ringa in igen. hon sa att detta va helt okej.

Hon sa även att det kan nog inte bli något av detta. pga det va många där osv. men om dom skulle komma fram någonstans så är dom anmälda stulna osv...

Det går inte att ta tillbaka grövre saker nej, men jag tror nog polisen ha varigt med om att det finns personer som blivit av med saker sen fått tillbaka dom.

• Anonym (offerkoftan)

men snälla ni, varför ska varje tråd här på familjeliv sluta med att folk bråkar om saker som inte spelar någon roll. Jag blev bestulen och kommer troligtvis inte få tillbaka det jag blev av med. men polisen sa att OM dom kommer fram får jag ringa in och berätta detta. Dock kommer troligtvis allt läggas ner då de va för mig helt okända människor och kan inte beskylla en viss person för det då jag inte är 100% på vem det va.

Det jag ville veta va om jag hade överreagerat eller om jag gjort rätt. inte hur polisen gör. Jag ville även göra denna tråd lite så folk kanske tänker till lite mer än vad jag gjorde och verkligen låser in mediciner och inte bara lägger upp dom i ett olåst skåp.

• Anonym (offerkoftan)
    Anonym (Knuk) skrev 2014-02-04 15:20:51 följande:
    Var de namnade?
    själva kartongen va mitt namn och personnummer på...
    Anonym (Tänk till) skrev 2014-02-03 18:52:26 följande:

Allting är relativt. För dig är det kanske så men för ts är det inte det. Vilka hennes anledningar är har vi ingen aning om. Kanske arbetar ts med antidroger i olika former, kanske är hon politike, kanske arbetar hon med bar, kanske är ts någon kändis. Ts är orolig att inte hennes namn ska smutskastas i form av ett rykte om att ts använder droger om detta kommer ut. Därför garderar ts sig med en polisanmälan och kan då förklara sig och berätta om anledningen varför hennes personnummer och namn står på pillerburken!
    Jag höll på med knark förr. Därför vill jag inte hamna i klistret.

• Anonym (offerkoftan)
    frappa skrev 2014-02-06 20:16:12 följande:

För knark, är så ospecifikt.

Ordet knark, innefattar hundratals ämnen.

Som alla har olika egenskaper och problem.

amfetamin, eller rättare sagt, tjack höll jag på med. Men har varit ren i 5 år nu.
Svar på tråden Imovane stulet.