entjejsomundrar skrev 2014-02-05 19:49:58 följande:
Jag har väl börjat fundera mer .. men kommer alltid tillbaka till samma tanke.. Att de är mitt fel att han är sånhär. för nånting måste ja ha gjort.. för innan helgen så va alltså underbart.. han sa att ja va hans flickvän o han längtar till vi blir lite älsre då ja kan flytta in hos honom o han har sagt att ja är de enda bra i hans liv?. O nu har han varit så kall mot mig i veckan.. vet inte va som händer!
Det är så såna människor gör. . Det var exakt så mitt ex gjorde (och sa). Snälla tro på det vi säger här i tråden, han är ingenting du vil lha i ditt liv!
Vi kan inte få dig att lämna honom, eller övertala dig på något sätt. . Min syster försökte länge få mig att lämna mitt ex- och jag tänkte "hon känner inte honom, och hon vet ingenting om hans liv" MEN hon hade ändå rätt! Hon hade sett tecknen innan mig, och jon försökte få mig att lämna honom under ett års tid. Jag kommer aldrig kunna tacka henne tillräckligt, och hon kommer aldrig veta att hon med största sannolikhet räddat mitt liv.
Lyssna nu på vad vi säger, och låt oss hjälpa dig att rädda DITT liv!