I ett våldsamt förhållande?
Jag har varit tillsammans med en kille i en månad. Han är jättekär i mig och jag är jättekär i honom. Han är så jävla underbar mot mig hela tiden.. Men igårkväll, när vi va några o drack hos honom blev han otrevlig o tyken mot alla, inklusive mig. När de bara va jag, han & hans kusin kvar så satt vi o drack o han va svinarg o sprang runt o slog i saker o grejer. Jag sa åt honom att lugna sig för ja får jävligt dåliga vibbar av det.. Då skrek han på mig att ja ska dra från hans lägenhet o att han inte vill ha mig som hans flickvän o grejer..
Han va svintyken o elak o j började gråta så hans kusin ryckte in o sa "förfan skärp dig. det är din flickvän du pratar med".
då blev han ännu argare o skrek på oss o hämtade en kniv o höll i o skrek samtidigt.. Ja backade undan. Han högg fast kniven i väggen.
Sen lugnade han ner sig. Men o efter de va allt bra o han va så himla gullig igen när ja sa att ja blev ledsen.
Men idag så får ja höra av en kompis att han va närgången på henne igår o sa att hon va vcker o grejer o att deskulle stanna mellan dom två.
O nu när ja ställde honom mot väggen om de så säger han förlåt o att han är så öedsen o han kmr inte ihåg något av gårkvällen...
O nu på kvällen så skriver han att han måste fokusera på sina problem o kan inte bry sig om någon annan. O vi måste fokusera på musiken i första hand men de ska inte påverka mig o hobom för han är kär i mig.
Fick reda på att han är alkolist med.. jag tycker om honom så mycket men jag är rädd för honon när han är full. Han har sagt att han aldrig kommer göra mig illa men igårkväll så visade han motsatsen.. Hjälp. jag är hopplöst kär