ivf triangeln (danmark)
Ikväll börjar jag med menopur! Känner mig lite nervös för sprutan men det går nog bra :) Skönt att det är i rullning nu :)
Ikväll börjar jag med menopur! Känner mig lite nervös för sprutan men det går nog bra :) Skönt att det är i rullning nu :)
Det gick bra med sprutan är lite öm nu bara, va inte alls så farlig som ja trodde 😛
Jag är på sprut dag 4 idag och ska börja med orgalutran imorgon! På tisdag är det dag för ul igen så till helgen blir det nog till Danmark 😊
Hur många dagar odlades era ägg innan tillbaka sättning? ?? Funderar på hur många hotell dagar jag ska boka! Har planerat att åka ner dagen före äp och sedan vara kvar till återföringen 😊
Jag känner inte av sprutorna alls, imorgon bitti ska jag ta första orgalutran sprutan men är osäker på om jag ska ta den i benet eller i magen! Hur gjorde ni? beklagar savannasmamma 😢💜
Jag känner inte av menopuren alls något tröttare kanske annars ingenting :) känner du något? Vi kanske åker ner samtidigt då :)
Börjar med orgalutran imorgon bitti :)
Yes det är första ivf för oss och jag är så förväntansfull :) har längtat så mycket och nu är det snart äntligen dags för äp :)
Var på mitt andra vul idag, jag hade 9 blåsor vad doktorn kunde se men de va bara 9mm så blir att höja menopur dosen från 150ei till 225 :/ på torsdag ska jag på nytt vul hoppas äggblåserna växt på sig! Just nu känner jag mig lite deppig :( är så rädd att något ska gå fel :o
Mina äggblåsor hade inte växt något men hade fått fler alla var mellan 5-10mm så nu har jag fått höja dosen till 300 och ska göra ett nytt vul på måndag :/ är orolig att de inte växt till måndag heller :( Hur stora var dina äggblåsor?
Imorgon är det äntligen dags att åka till Danmark 😊 På söndag blir det äp och på tisdag Et 😊 Hur är det med er andra?
Jo det har gått bra, gjorde äp idag och förmodligen et på tisdag :)
Kliniken ringde nyss av 8 ägg vart 2 befruktade så idag får jag 2 tillbaka ett 2 cell och ett 4 cell :) hoppas detta får vägen nu eftersom det inte blev några till frysen!