ivf triangeln (danmark)
Hoppar på här för jag är nyfiken på vad ni tycker om Triangeln ? Jag står och ska välja klinik. Är ensamstående,då min partner lämnat mig mitt i utredningen här hemma i Sverige och nu hann jag fylla 40
Hoppar på här för jag är nyfiken på vad ni tycker om Triangeln ? Jag står och ska välja klinik. Är ensamstående,då min partner lämnat mig mitt i utredningen här hemma i Sverige och nu hann jag fylla 40
Grattis! Vad kul Kanske finns hopp trots allt,fast det inte alltid känns så.Är du ensam eller har du partner? Jag har börjat med att göra proverna som krävs...evig väntan innan svar kommer.Jag står och väljer på Trianglen och stork
Har gjort de här hemma.Åh hoppas de godtar svaren,känns som man får strida för allt.Jaja får skicka dit svaren och se
Vilka prover var det de inte godkände ? kommer du ihåg det?
Vad kostade de att göra där?
Jaha,va konstigt att inte det blev godkänt? Medicin efter IVF,nu hänger jag inte med....
Jag fick ta någon tablett en viss tid efter Ivf samt vaggisar. Hjälper väl till att ge ett mer lyckat Ivf försök.