• johansson79

ivf triangeln (danmark)

Hej hej hoppar in här =) jag ska göra mitt första ivf försök nu i början på mars hos triangeln :) vet ni om något bra billigt boende i närheten? Är det bra personal? Alla tips uppskattas =) Kram på er!

• johansson79

Härligt att höra :) Vi vart oxå illa bemötta i sverige, läkaren ställde massa frågor som inte hade med saken att göra och när jag tittade frågande på henne sa hon" ja om jag ska hjälpa er med behandling vill jag veta att barnet får det bra och tryggt" Både ja o gubben mådde jätte dåligt över va hon sa, vi kände oss värdelösa och som att vi inte dög till att bli föräldrar :( På den kliniken sätter jag inte min fot igen vill jag lova!!! Jag bor utanför Linköping i Östergötland :) Vad har du valt för hotell? Vad kostar det per natt? Hur långt ligger triangeln? Om det blir lång eller kort får ja reda på till helgen :)

• johansson79

Ja vi stannar under hela tiden =) vi har drygt 50 mil enkel resa så på tok för långt för att pendla :( Jag längtar verkligen! Fast lite nervös för äp :/

• johansson79

Nä min mens lyser fortfarande med sin frånvaro, har haft känningar i flera dagar men ännu ingen :(

• johansson79
    savannasmamma skrev 2014-02-26 20:03:39 följande:
    Retrogirl Jag smygtastade i måndags då bar jag på ruvdag 7 med 5 dagars blasto. Köpte ett digitalt clearblue vilket jag kände var dumt direkt jag kom hem och läste för dom var inte så bra vid tidig test. Men det visade1-2 veckors gravid!!!! Gissa om jag blev glad. Dock vet jag ju att det kan bli missfall men att bara ha blivit gravid är ett jättesteg för oss:)) Vad spännande med fet. Vi fick ju inga ägg till frysen

Åh jätte Grattis 👍
  • johansson79

Min mens kom äntligen nu ikväll :) hoppas min läkare här i sverige kan göra ett ul på mig imorrn annars blir det en tåg trip till danmark :) wehoo!

Svar på tråden ivf triangeln (danmark)