ivf triangeln (danmark)
Hej hej hoppar in här =) jag ska göra mitt första ivf försök nu i början på mars hos triangeln :) vet ni om något bra billigt boende i närheten? Är det bra personal? Alla tips uppskattas =) Kram på er!
Hej hej hoppar in här =) jag ska göra mitt första ivf försök nu i början på mars hos triangeln :) vet ni om något bra billigt boende i närheten? Är det bra personal? Alla tips uppskattas =) Kram på er!
Härligt att höra :) Vi vart oxå illa bemötta i sverige, läkaren ställde massa frågor som inte hade med saken att göra och när jag tittade frågande på henne sa hon" ja om jag ska hjälpa er med behandling vill jag veta att barnet får det bra och tryggt" Både ja o gubben mådde jätte dåligt över va hon sa, vi kände oss värdelösa och som att vi inte dög till att bli föräldrar :( På den kliniken sätter jag inte min fot igen vill jag lova!!! Jag bor utanför Linköping i Östergötland :) Vad har du valt för hotell? Vad kostar det per natt? Hur långt ligger triangeln? Om det blir lång eller kort får ja reda på till helgen :)
Ja vi stannar under hela tiden =) vi har drygt 50 mil enkel resa så på tok för långt för att pendla :( Jag längtar verkligen! Fast lite nervös för äp :/
Hur har det gått för er? =)
Va härligt :) jag väntar på att mebsen ska komma så jag kan börja med menopur =)
Min mens är nog på G snart för har super ont i brösten så snart är det dags 😊
Hur går det för er? Jag väntar fortfarande på att mensen ska börja :)
Nä min mens lyser fortfarande med sin frånvaro, har haft känningar i flera dagar men ännu ingen :(
Min mens kom äntligen nu ikväll :) hoppas min läkare här i sverige kan göra ett ul på mig imorrn annars blir det en tåg trip till danmark :) wehoo!