• januari33

Min sons flickvän är ful, hjälp!!

TS: Du måste ha dålig självkänsla! Annars hade du inte stört dig på hennes utseende utan istället sett till hennes personlighet som det säkert inte är något fel på.

• januari33
    Anonym (Orolig) skrev 2014-02-01 11:37:35 följande:
    Jag har inte dålig självkänsla...jag har fött tre vackra friska barn och ser med Guds hjälp och lite diet och träning ut som 30 fast jag är 40+. Inte en enda plastikoperation eller botox, 175cm lång och 65kg muskler.

Det måste du ha eftersom att du klankar ner på henne!
    Han har gjort sitt val och du borde istället vara stolt över att han har träffat henne som säkert har en jätte fin personlighet.

• januari33
    Anonym (Orolig) skrev 2014-02-01 11:41:56 följande:
    Min son är 190cm lång, slank och välbyggd, spelar fotboll och tränar på gym, blåa ögon och blont hår...perfekt käkparti, höga kindben, rak näsa, perfekta vita tandrader...så han är långt ifrån grotesk utan ser ut som en längre och snyggare Ryan Gosling.

Rent objektivt ser det ju rent äckligt ut med en så snygg pojke och en så ful flicka som ett par.
    Sen är det inte din sak att avgöra vem han är tillsammans med.
    Livet är för kort för att gå och reta sig på oviktiga saker.För det tar bara en massa onödig energi.

• januari33

Eller så  jobbar TS med sin självkänsla och inser att alla personer duger som dem är.
    Det är bättre med en person som har ett "fult" yttre än ett fult inre.

• januari33
    Anonym (Herregud) skrev 2014-02-01 14:37:04 följande:
    Dom tidigare exen som var så nätta och söta är nog en stor anledning att dom är just ex. Utan deras utseende så skulle dom inte ha nått!!!

Smaken är väl som baken? Huvudsakligen att din son är lycklig...
  • januari33
    VIDE MI skrev 2014-02-01 18:28:23 följande:
    Vilken urlöjlig trolltråd. Ts är ingen mamma till en 20 årig son utan en understimulerad 20 någonting tjej.

• januari33
    Rexona skrev 2014-02-02 12:35:42 följande:
    glöm inte lasanjen också om ingen annan har sagt det :)
    Exakt!
    Dessa humortrådar på FL
  • januari33
    Anonym (Orolig) skrev 2014-02-02 20:59:56 följande:
    Ni skulle inte döma mig så hårt om ni faktiskt såg hur hon ser ut. Jag har faktiskt ansträngt mig till det yttersta att hitta något vackert där men det går inte. Från topp till tå, varenda liten detalj. Allt är fult. Hon är trevlig och min son verkar lycklig men nej!

Som någon nämnde i tråden om att hon skulle vara bra på att laga mat. Ja det är hon jätteduktig på. Bakar, lagar mat och är huslig och det är gulligt att hon fått min son att hjälpa till med sådant vilket han inte gjort tidigare och mogna på det sättet.

De skulle gärna få vara kompisar, det hade jag kunnat leva med och säkert  lärt mig gilla henne då, men inte ett par. Jag önskar att hon träffade en kille med fin personlighet som var på hennes nivå, och får all lycka i världen, men inte min son. 
    Du behöver jobba med dig själv så att du sedan kan acceptera henne som person inte inte döma henne efter hennes utseende!
    Det är hos dig felet ligger.
  • januari33
    Anonym (1) skrev 2014-02-02 23:53:50 följande:
    Lägg av. Om din dotter kom hem med en kille som var så ful att du strorknade, hade du blivit glad över att hon inte var ytlig och glad över att dina barnbarn kommer se ut som honom? Din dotters pojkvän är överviktig, klär sig illa och ser allmänt trollig ut. Men nej, du blir skitglad!! 

Jag menar att TS lägger fokus något som är löjligt och okänsligt! Han har gjort sitt val av tjej på grund av att han tycker om henne
  • januari33
    Anonym (1) skrev 2014-02-03 00:10:05 följande:
    Jaha. Så om din dotter kommer hem med en fet kille med gula tänder så blir du lycklig för hennes skull? 

Det viktiga är ju att dem två är lyckliga! Jag mår själv bra och har därför inget behov av att se ner på andra.
Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!