Reptil som inte bits ?
Funderar på detta med reptil, finns det någon reptil som är rolig att ha och som inte bits ?
Är INTE intresserad av ormar och spindlar. Vill ha tips.
Funderar på detta med reptil, finns det någon reptil som är rolig att ha och som inte bits ?
Är INTE intresserad av ormar och spindlar. Vill ha tips.
Jo, det förstår jag för det är ju deras enda försvar. Men om jag säger så här då, finns det någon reptil eller liknande som är fogligare och mer lätthanterlig än andra ?
Arbetsvegan...hur ser din ideala reptilägare ut i skötseln av sin/sina reptiler ? Bara nyfiken på din syn, då Mina ganska utförligt beskrivit deras.
Badfantasten...tack för fin bild. Är det inte svårt att sköta en landsköldpadda med dvala, vitaminer, kalk m.m
Badfantasten...tack för svar, låter som ett "mysigt" och ganska trevligt husdjur :)
Är de inte ganska dyra ? Hur är det med salmonella och sköldpadda ? Hoppas du inte tar illa upp att jag frågar :)
Eftersom jag startade tråden, så kommer jag med en önskan, att inte hoppa på varandra. Uppenbarligen så sköter Mina sin skäggagam, i mina ögon, helt fantastiskt. Och om agamen inte gillade detta, så skulle det nog ganska snart visa sig.
Jag frågade om djur som inte bits, låt oss hålla oss tillmin fråga för en bra stämning här :)
/Tack !
tack badfantasten för utförligt svar :)