Vad gör man när man känslorna för ex dykt upp till ytan?
Känner likadant. Det är bara några månader sen jag dumpa mitt ex för en ny tjej men jag ångrar mig som faaaaaaan.
Det enda jag kan tänka på nu är hur mycket hellre jag vill vara med mitt ex men jag såra henne så mycket att jag inte kan me att säga det till henne OCH jag är rädd för vad min nya tjej ska säga.
Hon är mycket större/tyngre/längre/äldre än mig, pratar ofta om att slå andra på käften o sånt :(
Mitt ex var en sååå fin människa, eller hon är. Så mjuk och söt och vacker och alldeles underbar, fattar inte hur jag kunde vara en sån jävla idiot och dumpa henne och bli så kall helt plötsligt. I efterhand känns det som jag förstörde för mig själv för att jag inte kan låta mig vara lycklig i kärlek ;(
Jag bor också i samma stad som exet och egentligen skulle det vara lätt att kontakta henne utan att min nya får veta men jag skäms så hiiiimla mycket.
Vet att jag inte skulle klara att bli ihop med henne igen efter det jag gjorde, jag känner mig så sjukt dålig nu jämfört med henne.
Blir äcklad av att ha sex med min nya och känner mig tvungen att "spela med" eftersom vi varit så out there, jag känenr som att jag sitter fast nu och det inte finns nån återvändo!