efterlängtan skrev 2014-01-28 16:50:27 följande:
Isabella06: skickar styrkekram till er... få du vara kvar där inne ändå? Eller måste ni åka hem igen nu då? Dum fråga kanske men mitt första så är inte så insatt i det.:)... skönt att du fick sova lite i allafall....
Endel av min slempropp gick i morse så jag hoppas att vårt kan dra igång här oxå... haha, men det kan ju dröja.... hihi... hade ju molande värk förra veckan som inte visat sig så intensivt efter det.... bara lite lite....
tessou: hoppas att dem utvecklar sig och att ni få en lilla barn nu :) lycka till...
Vi åkte hem igår efter sov dosen. Tydligen får man inte ta citodon och bricanyl tsm hemma. ( fick det med dottern i v 40 och åkte hem tog tabletterna och kommer inte ihåg så mycket mer än att jag vaknade dagen efter)
Idag är det lugnt. Värkarna har lagt sig.
Jag slemmar också till och från men än så länge inte blod i det, vilket brukar vara ett tecken för att fl är igång för min del. Så är väl bara hålla ut och hoppas det är lugnt ett tag så kroppen hinner hämta lite kraft. Fick med mig insomningstabletter och citodon att ta om värkarna blir för tuffa igen.
Hoppas hoppas att din slempropp är ett tecken på att du börjar öppna dig! Håller tummarna!!