Inlägg från: efterlängtan |Visa alla inlägg
  • efterlängtan

25 dagar kvar, ont i ryggen och sååå segt att vänts

Någon mer som räknar ner dagarna nu?
    Jag har gått hemma 1 vecka nu och är redan rastlös..... ont i ryggen och tankarna som flyger runt i huvudet på mig stör min sömn... aaahhhh vill bara att förlossningen ska starta nuuu.... :) någon annan som känner igen sig????

• Svar på tråden 25 dagar kvar, ont i ryggen och sååå segt att vänts
  • efterlängtan

Ja fy så drygt det är .... samtidigt så skönt att slappa när man kan.... :)

är det din första eller???

• efterlängtan

Oj oj ja det var ett tag du varit hemma nu då :) lite mysigt ändå?

Ja hade lite förvärka förra veckan som avtog efter 4 timmar. ... blir segt detta...

när fick ni ert första? Tidigare/efter bf?

Hur startande de? Lite nyfiken eftersom det är mitt första.... :)

• efterlängtan

Okej det blir en överraskning hur ens förlossning startar... :)

Ja då blir du hemma ett tag till.. sjukskriven är inte kul heller så, inget att rå för... :) snart få du ju den lilla oxå så då blir det full rulle hemma.

• efterlängtan

Lillamamman11: det kommer säkert gå toppen bra... och andra säger dem ju att det ät mer troligt att få någon dag innan :) det klarar du....

zip87: håller tummarna att det snart är igång :)

• efterlängtan

Isabella06: skickar styrkekram till er... få du vara kvar där inne ändå? Eller måste ni åka hem igen nu då? Dum fråga kanske men mitt första så är inte så insatt i det.:)... skönt att du fick sova lite i allafall....

Endel av min slempropp gick i morse så jag hoppas att vårt kan dra igång här oxå... haha, men det kan ju dröja.... hihi... hade ju molande värk förra veckan som inte visat sig så intensivt efter det.... bara lite lite....

tessou: hoppas att dem utvecklar sig och att ni få en lilla barn nu :) lycka till...

• efterlängtan

Ja vi få hålla tummarna.... ja det är nog påväg att hända något... har haft känningar i natt men inget man inte klarar av... så den övar väl sig bara, vilket är bra det oxå..

ja nu är det nog vila kroppen som gäller, så den har kraft sen då det är dags :)

• efterlängtan

21 dagar kvar här, idag har jag varit super trött.... haft samandragningar HELA natten, så fort jag rört mig lite.... inga dom gjort ont men man vaknar ju av dem.... hoppas det är ett gott tecken, efter att haft massor av sd hela graven och dem bli ännu mer nu.... hoppas hopppas hoppas.....

min är inte heller fixerad men ligger rätt iallafall... :)

• efterlängtan

Haha... ja då håller vi tummarna än en gång på att det starta snart då :)

Själv har jag varit ute på en långpromenad med hunden... svider och trycker inne i "fiffin"... vad innebär det???

• efterlängtan

Ja haha sant... :) ja jag ska dit nästa vecka så få jag oxå se.... kan mycket möjligt vara fixering.... men känt så inna oxå, och den har inte fixerat sig ännu... ja ja det märker vi ju... :)

• efterlängtan

Hur går det för alla.. ?? Inga bebisar ännu?. Jag var hos bm idag och min bebis var fortfarande inte fixerad... :( trist... min bm funderade på ifall mitt bäcken var för trångt.. den har inte sjunkigt ner ännu... men den har 1 vecka på sig att sjunka ner eller komma ut själv annars blir det läkarundersökning på bäcken :) hoppas den kommer snart av sig själv... :)

Svar på tråden 25 dagar kvar, ont i ryggen och sååå segt att vänts