Evelinawahlstrom skrev 2014-03-18 15:51:48 följande:
Loppan: Välkommen och grattis till bebis! Kul att du är i samma ålder som mig och vi båda väntar första barnet!
Ja det är ju bara jag och becca kvar som skriver i den här tråden så kul med någon ny!
Kul att du haft en bra gravidetet. Jag väntar fortfarande på att mitt illamående ska släppa och jag är i vecka 21.
vart i landet bor du? har du vart på rul än ? Om vi frågar för mycket skrik stop. haha.
Vi har bara vart vi två så vi har vart väldigt öppna för att vara främligar men det är bara säga till om det är nått du håller privat :)
Becca: Ta ett bad ! Skulle också vilja börja plugga igen men nästa termin inhopp för att slutföra min skola är i augusti. Och då vet jag inte om det är läge att börja ens. Kanske på distans.
Aa det är ett tag kvar till BM dårå. Jag måste ha haft en riktigt snäll BM som har bokat in mig ganska direkt med bara 3 -4 veckor emellan.
Jag bor nästan längst ner i vårt avlånga land

ska på rul den 26e, ska bli otroligt spännande

ska bli skönt att se ifall allt ser bra ut.
Bara kul att ni frågar och att det är ganska öppet. Har inte riktigt någon annan i min närhet att dela detta med. Har inte berättat för så många än då jag dragit mig för att berätta för jobbet. Så har inte berättat för så många så att de inte får reda på.det på omvägar. Men förstår ju att det börjar bli dags att berätta, lär ju inte gå att dölja allt för länge :-P vet bara inte hur jag ska lägga fram det!