Fy låter ingen vidare :(
Jag förstår detta med sömnen man blir tokig på den snart!
Vilket datum har du igångsättning?
Jag ska på TUL den 5e men då har jag bara 30 dagar kvar till BF så tror ej dem kommer göra något åt om han ej växer så mycket utan dem lär nog låta mig gå ut tiden. Min ligger huller om buller så ska bli skoj och se om han kommer ut med huvudet före eller vad.
Jag har BF 8/3
Helly skrev 2014-01-26 22:02:29 följande:
Är i vecka 33 med första, bor utanför Åtvidaberg, men ska föda med kejsarsnitt (på egen begäran) i Norrköping.
Jag är jättetrött igen, precis som i början... jag sover mycket, men sover jättedåligt om ni förstår hur jag menar. Sover "grunt", ingen djupsömn och vaknar för minsta lilla. Är sjukskriven 100% nu för grova sömnsvårigheter och diverse småproblem. Känner av fogarna, men bara när jag ligger ner (skitjobbigt) och sjukgymnasterna är helt blåsta, de säger ju bara att man ska ta det lugnt och slå av på takten om man känner av fogarna. Men om man får ont av att sova då, hur sjutton tar man det lugnare än att ligga still och slappna av? Och så fort jag lägger mig ner sätter ungen igång och knölar runt som en gigantisk daggmask på upptjack.
Jag börjar bli trött på graviditeten, vill ha mitt barn nu. 5 veckor kvar.