Cissan skrev 2014-01-24 15:27:10 följande:
Jag tror absolut att det är ett av de bättre i stan. Har inte provat det själv ännu men 2 kompisar hr sovit kvar, dock var det i bröllopssviten. Vet flera som ätit deras frukost och tycker den är fantastisk. Hotellet ligger ju iaf jättefina så det blir nog bra. Annars skulle jag rekommendera Högbo hotell men det ligger en 30 bilväg från stan och det kanske Inter är vad du söker :)
Lite OT, men tack för svar! :) Nja, vi ville helst ha något ganska centralt. Något jag tyckte om med det hotellet var familjerummen, som är ungefär som dubbelrum, men med lite större säng och mer golvyta. Plus att det såg trevligt ut och hade bra priser. Men man vet ju aldrig.
Bokade hotell en alla hjärtans dag åt mig och maken och det såg så fint ut och hade bra recensioner osv. Det var hemskt. Rummet var inte renoverat sedan.. ja, 70-80-talet (= trasiga möbler, utslitna sängar m.m), inte städat osv. Frukosten var väldigt dålig dessutom. Vi har inte pengar i överflöd, så när vi väl spenderar dom på hotell, så vill vi gärna att det ska vara bra :)
Vi har ett favorithotell som är toppen, som vi åkt till flera gånger, men det ligger så nära hemma (Umeå), och vi tänkte pröva Gävle i sommar på vår första familjesemester :)