Inlägg från: jossand92 |Visa alla inlägg
  • jossand92

V.33, någon fler? :)

Är i v32+ 2 idag o mår väldigt bra förutom halsbränna vissa nätter o får ta fragminsprutor hela gravititeten men har mått otroligt bra hela tiden så ska inte klaga :) våran tjej väger nu 2 kilo o vi har inskaffat allt förut barnstol till bilen än så länge :) längtar som tusan nu :)

• jossand92
    Erfdgt skrev 2014-01-24 14:10:29 följande:
    Vad härligt att du mår så pass bra ändå :) Jag är väldigt avundsjuk! ;) haha Får man fråga varför du tar såna sprutor? Har du haft blodproppar? Huua, jag hoppas att allt bra gällande det.

Förstår att du längtar! :D Jag är så nyfiken på att få se bebisen, hur hon ser ut. Vilken hårfärg hon kommer få, vilken ögonfärg, om hon är lik storasyster osv :P
    ja det känns skönt att jag har fått mått så bra som jag gör.
    ja självklart, jag fick en blodpropp i hjärnan när jag va 18 så är därför jag får ta sprutor så det inte bildas proppar i navelsträngen, men jag mår bra i dag efter den :

ja precis jätte nyfiken o när man ser alla bebissaker hemma så vill man bara börja använda dem :) 

är ni nervösa annars för förlossningen och så? jag är allt lite nervös men försöker inte tänka på de för mkt o bara låta det bli som det blir :)
Svar på tråden V.33, någon fler? :)