• Cissan

V.33, någon fler? :)

Jag är i v 32+5 och mår inte heller så bra. Graviddiabetes, havandeskapsförgiftning, högt bt, lågt järn, sura uppstötningar, hemorröjder, stor, världens hemskaste foglossning som gör mig mest liggande, mm... Så rätt less nu! Ska snittas och hoppas på att få tid iaf 2 v innan ist för en v. Var på ul igår och den väger redan 2600 så den är ju typ färdig :)) Hemma är allt klart för den lille så han kan gott få komma snart så jag slipper alla dessa krämpor :))

• Cissan

Snitt valde jag efter att jag fick mitt första barn variant, gick jättebra men sprack dock en hel del och har problem idag. Nu är jag glad jag valde det då ul igår visade på en stor bebis.

Erfdgt skrev 2014-01-23 16:42:29 följande:
    Nej, men fy.. jag lider verkligen med dig! Jag förstår att du inte vill gå längre än nödvändigt. Varför ska du få snitt? Roligt med UL så sent i graviditeten :) Och skönt att ha allt klart hemma! Det är jag avundsjuk på. Vi har babyskydd och barnvagn i stort sett, men saknar allt annat :P

• Cissan

Vaginalt ska det stå 😊

Erfdgt skrev 2014-01-23 16:42:29 följande:
    Nej, men fy.. jag lider verkligen med dig! Jag förstår att du inte vill gå längre än nödvändigt. Varför ska du få snitt? Roligt med UL så sent i graviditeten :) Och skönt att ha allt klart hemma! Det är jag avundsjuk på. Vi har babyskydd och barnvagn i stort sett, men saknar allt annat :P

• Cissan

Gävle bor jag

Nyfniken83 skrev 2014-01-23 16:35:04 följande:
    Men ush! Stackare! Du verkar ha åkt på allt jobbigt. Jag hade foglossning från v 12 och framåt men så fort jag blev sjukskriven 50% så blev det mycket bättre. Nu e jag hemma på graviditetspenning och mår hur bra som helst. Lite uttråkad möjligtvis eftersom min man har asmycket på jobbet just nu. Suck! Det är vårt första barn och vi längtar ihjäl oss :) vart bor du?

• Cissan

Åh grattis!! Vilken känsla efter att ha kämpat så länge!!

Nyfniken83 skrev 2014-01-23 20:36:47 följande:
    Ja, de e så spännande att äntligen va gravid. Jag har kämpat i typ 8 år så nu njuter jag till fullo! Förstår att de e fullt upp med både barn och hund. Jobbigt när du har ont också. Du får trösta dig med att det inte är så långt kvar :) Haha å jag tycker de e kallt här i fjollträsk med typ fem minus, ska genast sluta klaga på kylan.

• Cissan

Jag tror absolut att det är ett av de bättre i stan. Har inte provat det själv ännu men 2 kompisar hr sovit kvar, dock var det i bröllopssviten. Vet flera som ätit deras frukost och tycker den är fantastisk. Hotellet ligger ju iaf jättefina så det blir nog bra. Annars skulle jag rekommendera Högbo hotell men det ligger en 30 bilväg från stan och det kanske Inter är vad du söker :)

Erfdgt skrev 2014-01-24 14:02:32 följande:
    Då ska jag passa på att fråga dig en sak, som inte har med graviditeten att göra :P Elite Grand Hotell Gävle, är det något att hänga i julgranen? Eller finns det bättre hotell i Gävle? hehe Jag förstår om du inte har koll på hotellen i staden, men jag var tvungen att fråga ändå.

Svar på tråden V.33, någon fler? :)