Inlägg från: Ann Cistrus |Visa alla inlägg
  • Ann Cistrus

Hjälp Mig.

Anonym (Ung mamma) skrev 2014-01-22 21:08:03 följande:
    Vill inte ta det med läkaren, vill veta om jag kan ta något hemma..
    Vad menar du med "något"? 
    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Ann Cistrus
    NoOx skrev 2014-01-22 21:11:06 följande:
    Har du kanske tillgång till lite brass så kan det hjälpa, brukar själv puffa lite när jag dragit i mig lite X.

Funkar bättre på jobbet då, och får inte lika ofta blackouts.
    Och vad menar du med att tipsa en ensamstående mamma till två små barn att röka på i samband med att hon tar en massa andra piller? 

Säkert att du inte skrev fel när du skulle till Flashback? 
    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Ann Cistrus
    Anonym (Ung mamma) skrev 2014-01-22 21:17:14 följande:
    Är inte säker det är därför jag frågar lite. En kompis sa att jag skulle testa iktivil eller va det hette.
    Iktorivil är en bensodiazepin precis som xanor och du ska GIVETVIS inte prova något utan att prata med din läkare!
  • Ann Cistrus
    NoOx skrev 2014-01-22 21:17:45 följande:
    Att det kanske hjälper?

Nej, på flashback tipsar jag värre
    Men nej, man ska inte röka på när man har ansvar för små barn. 
  • Ann Cistrus
    Anonym (Ung mamma) skrev 2014-01-22 21:22:10 följande:
    Tar inte en massa piller. Tycker jag.
    Å andra sidan tycker du också att det kan vara en bra idé att röka brass...
Svar på tråden Hjälp Mig.