-
Tror BARA på konspirationer som har verklighetsanknytning, såsom just Chemtrails, Månlandningsbluffarna, 9/11-konspirationen etc...Nerfherder skrev 2014-04-24 11:09:25 följande:Gudasänd: finns det något du INTE tror på i konspirationsteorihärvorna du postar hela tiden???
-
Så du tror INTE att det var ett gäng personer som konspirerade den 11 september 2011, för att lyckas med vad de företog sig...UniqueSnowflake skrev 2014-04-24 21:54:07 följande:For the record: De som tror att 9/11-händelserna är/var en konspiration lever inte i verkligheten på något sätt.
-
Kennedy-mordet har vi redan löst, det var föraren (William Greer, del i konspirationen) som avfyrade det dödande skottet:UniqueSnowflake skrev 2014-04-24 22:28:07 följande:Några kända? Skulle väl vara JFK isf, det var grundplåten, startskottet som gjorde folk till konspirationsteoretiker.
snilleblixten.net/2010/01/15/mordet-pa-john-f-kennedy-lost-kennedy-mordades-av-sin-chauffor-som-avfyrade-det-dodande-skottet/
Rikta blicken på föraren, när han vänder sig om och med pistolen i vänster hand (vänsterhänt) knäpper Kennedy!
Du ser hur tydligt som helst att skottet tar i pannan på Kennedy, som faller bakåt och sen åt vänster sida där hans fru sitter, varpå hon försöker fly ut ur bilen, när hon insett vad som hänt...
Okej?
-
Att det är en pistol förstår man av att precis efter att föraren avfyrat skottet, så träffas Kennedys panna av kulan - fullständigt uppenbart !!!lifebringr skrev 2014-04-25 11:32:50 följande:
Det finns ingen pistol. Bara solljus som faller ner på Kellermans (På höger sida, framsätet) hjässa.
1. Hur kommer det sig att Kennedy träffas av det dödande skottet precis efter det att chaffisen vänt sig mot Kennedy en andra gång?
2. Hur kommer det sig att chaffisen saktade ner fordonet i samband med att han sköt, och inte ökade farten förrän flera sekunder efter att Kennedy blivit skjuten?
3. Hur kommer det sig att chaffisen efter att först vänt sig om och sett att Kennedy blivit sårad, ett par sekunder därefter återigen vänder sig om mot Kennedy (och avfyrar det dödande skottet), istället för att bara koncentrera sig på att sätta foten på gasen?
4. Hur kommer det sig att agenten på passagerarsätet sitter helt passiv efter att han sett Kennedy blivit skjuten, istället för att göra sin plikt som han är tränad för?
5. Hur kommer det sig att Kennedys fru Jacqueline försöker fly ut ur bilen, istället för att slänga sig ner i bilen, om inte skottet kom inifrån bilen?
6. Hur kommer det sig att livvakterna förvägrades att följa med på Kennedys bil, när kortegen satte igång?
7. Hur kommer det sig att japanska datoranalyser visar att det verkligen var chaffisen som sköt?
8. Hur kommer det sig att många av de vittnen som såg chaffisen skjuta, inte levde länge efter sina vittnesmål?
9. Hur kommer det sig att Bill Cooper redan för 30 år sedan kom åt hemligstämplade dokument som bevisar att chauffören sköt Kennedy och att han använde sig av ett specialkonstruerat vapen?
10. Hur kommer det sig att Zapruder-filmen aldrig visades för Warren-kommissionen?
-
Vilken simhall?gummihöna skrev 2014-04-25 19:16:14 följande:gudasänd jobbar du på samhall
Kan ju knappt simma... -
Och dina bevis är ?UniqueSnowflake skrev 2014-04-26 00:35:04 följande:Jo det tror jag! Muhammed Atta och de andra islamistgubbarna! Definitivt!
-
Du förstår, spöken är själar som lever utan vår grovfysiska köttkostym, de lever i sin subtila astralkropp, och har därmed ingen möjlighet att tillfredsställa sina köttsliga begär som de fortfarande har kvar, varför man brukar kalla spöken/gengångare för osaliga andar, väldigt olyckliga i sitt icke-fysiska tillstånd...effemgea skrev 2014-04-27 11:16:28 följande:Har du inte hamnat lite långt från trådens ämne nu - det vill säga mikrochippandet möjligheter.
Jag tänker mig att de där spökena du brukar tala om - skulle man inte kunna chippa dem? Jag menar - handen på hjärtat - så tror jag att det finns många som inte vill att spöken ska ränna omkring genom deras väggar helt okontrollerat - för att inte tala om att många säkert betraktar slidor som spökfria zoner...
Så vad tror du - De där spökena som ränner genom väggar och slidor, kan de mikrochippas?
Om spöken kan mikrochippas?
Du har humor - givetvis kan de inte mikrochippas, eftersom de saknar sin köttkostym... -
Predikan är livet!Bender skrev 2014-04-27 13:12:07 följande:Håller du på att predikar nu igen, Gudasänd?
Get laid, damn you! -
Du skrev tidigare:effemgea skrev 2014-04-27 13:47:36 följande:Men varför ränner de omkring i folks slidor, det tyder på att de inte är fullt så astrala som du tycks uppfatta dem.
Är det förresten empirisk kunskap eller teoretisk? Din kännedom om att spöken ränner omkring i slidor, alltså.
Vad tror du. Kan chemtrails vara ett spår efter spöken som varit på besök i slidor och går från en mer fysisk existens till en astralkropp?
Och vad tror du. Kan de vara ett spöke som hela tiden ändrar mina slidor till skidor? Frustrerande hursomhelst att inte kunna lita på vad man skriver, Mac-spöket, kanske.
Exakt HUR tänker TS att själen tar sig in i det befruktade ägget sen då? Via slidan?
Och då svarade jag att givetvis är det en möjlighet!
Varför utesluter du den möjligheten? -
Ja, varför skulle inte även spöken kunna göra det?effemgea skrev 2014-04-27 20:28:05 följande:Nej, du skrev "För anden finns inga fysiska hinder...t.o.m. spöken kan gå rakt genom väggar och slidor.."
-
Klart att man ser till att ha utmärkta svar på frågor som jämt och ständigt återkommer...daxare skrev 2014-04-27 20:46:02 följande:
Det är det fundamentala i hela diskussionstekniken han har.
Det och färdiga svar.
Gudasänd, hur många word dokument eller liknande har du?
Då för all dessa länkar och bröte du copy+paste här?
För du lurar ingen att du inte har massor av material, som du bara kör copy och sen paste.
Det vore ju rent av idiotiskt att ständigt lägga ner 10-15 minuter till att svara på exakt likadana frågor som jag redan har utmärkta svar på - eller hur? -
Kanske den stora varningen hjälpte till att avvärja det hela...Selfish Geene skrev 2014-04-30 08:16:36 följande:Gudasänd: hur blev det? Har bebisarna börjat förses med microchip ännu eller?
-
2017 anges annars som året då vi alla kommer att vara mikrochippade:Selfish Geene skrev 2014-04-30 08:16:36 följande:Gudasänd: hur blev det? Har bebisarna börjat förses med microchip ännu eller?
-
Har du klonat dig till "effemgea" nu ?FDFMGA skrev 2014-05-01 15:04:56 följande:Nja, jag tycker du formulerar frågeställningen fel. En rimligare utgångspunkt är att först ställa frågan om det finns spöken och därefter vid ett jakande svar komplettera med uppföljningen vilket intresse spöken har av att - som du formulerar det - "gå rakt genom slidor".
-
Var hörsam:lifebringr skrev 2014-05-04 16:44:09 följande:
Är det samma källa.....