Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

Gudasänd skrev 2014-01-23 14:23:55 följande:
    3. Vi är centrum av HELA universum! 
    ~,--,^^- What does the fox say? -^^,--,~
  • UniqueSnowflake
    Niklas2k skrev 2014-01-23 17:21:15 följande:
    Men hur kan du förklara att det rapporterades om det INNAN det hände?!?!?!!?!?!?!11!!!

........
    Det var ett MISSTAG från BBC:s sida. De blandade ihop namnen på byggnaderna. De sa "Solomon building" flera gånger och de trodde detta var byggnaden som rasade INNAN WTC7.
  • UniqueSnowflake

Mänskliga faktorn.
    Ni kanske inte vet om detta, men på varenda pressredaktion så var det CRAZY denna dag och det var många många som stod och skulle leverera nyheter utan att egentligen ha en aning om vad de skulle säga.
    Journalisten Jane Standley kastades in i korrespondentjobbet och hade INGET script, visste inte vad fan hon skulle säga, utan fick använda sin hjärna till att komma på något.

Efter detta jobbade hon kort för BBC och valde sen att hoppa av korrespondensjobbet. Sist jag läste nåt om henne jobbade hon i Afrika.

• UniqueSnowflake
    Gudasänd skrev 2014-01-23 17:23:21 följande:
    FN vill förbjuda Chemtrails:

foodfreedom.wordpress.com/2010/10/28/un-votes.../

För det första: flygplanstrails består av 99% vatten. Och resterande 1% är avgaser, varav den 1% består av lite metall"skrot" i fint pulverform.

Så försök inte lura mig!

För det andra. Det låter ju fint att UN dvs FN Förenta Nationerna, försöker "göra en förbättring av miljön ang "chemtrails"".
    MEN!

Försöker man hitta KÄLLA på detta från UN, så följer man din foodfreedom-blogg-länk. Där länkar de en "källa". Den är ytterligare en foodfreedom-blogg-länk.
    Försöker man hitta källa vidare, så kommer man till nåt som heter etcgroup.
    DÄr står det
    www.etcgroup.org/en/node/5227

PAGE NOT FOUND.

Det finns alltså INTE EN SIFFRA, INTE EN BOKSTAV, som talar om att någon som helst information faktiskt kommer från FN!!

Det gäller att vara väldigt källkritisk när man läser saker på internet!

• UniqueSnowflake
    Niklas2k skrev 2014-01-23 17:31:01 följande:
    Ah, logiskt igen. :)

Jag kunde annars tänka mig att det var stor risk för att byggnaden skulle falla precis som WTC och att man skrev något i förväg. :)
    SKrev? Neheeedu ingen skrev någonting. Man rapporterade i realtid, 23 minuter före händelsen, och fact checkers blandade ihop namnen på två byggnader.

Så enkelt var det. FInns på youtube...
  • UniqueSnowflake
    Gudasänd skrev 2014-01-23 17:33:07 följande:
    Logiskt, att BBC går ut med en "Breaking News" om att WTC 7 kollapsat, INNAN den ens gjort det, och INNAN någon ens tänkt tanken att den skulle falla naturligt, med tanke på att byggnader mycket sällan ens faller naturligt, som ju du själv hävdade tidigare...
    Men ffs, läs mina inlägg! Inse att du tror på falska profeter!!
  • UniqueSnowflake

Matthew 7:15

Beware of false prophets, which come to you in sheep's clothing, but inwardly they are ravening wolves.

• UniqueSnowflake
    Niklas2k skrev 2014-01-23 17:35:49 följande:
    Sure. Alltså jag ifrågasätter det inte.
    Jag säger att det finns bra många fler logiska förklaringar än någon korkad konspiration.
    Jag lovar dig, att om du är tillräckligt källkritisk, så finns det ALLTID fler logiska förklaringar än korkade konspirationer.

Den här världen är så udda. Det HAR ju bevisligen skett flera konspirationer i det förgångna. (JFK mm)
    Men bara pga detta så kan man inte gå omkring och tro att myndigheter, stora bolag, presidenter och så vidare är onda demoner.
  • UniqueSnowflake
    Niklas2k skrev 2014-01-23 17:31:01 följande:
    Ah, logiskt igen. :)

Jag kunde annars tänka mig att det var stor risk för att byggnaden skulle falla precis som WTC och att man skrev något i förväg. :)
    Det förekom naturligtvis stor risk eftersom det brann i huset... i fem timmar innan det rasade.
    Brandmän mfl evakuerade alla husen i närheten av Ground Zero, jag vet inte hur många kvarter, men det kan man säkert hitta någonstans.

Känner personligen en som jobbade i Financial District då och hon fick gå hem tidigare pga detta trots att hon inte befann sig i farozonen eller ens i en väldigt rökig del av staden. Däremot fick hon GÅ hem eftersom inga tunnelbanor gick, dessa hade naturligtvis stängts ner pga allt som hände.

• UniqueSnowflake
    Gudasänd skrev 2014-01-23 17:50:27 följande:
    1. Solomon building och WTC 7 var samma byggnad !!!

2. Det var ingen byggnad som rasade strax innan WTC 7 !!!
    Men ditt ärkepucko SOLOMON OCH WTC7 var samma, det sa jag jiu! Men BBC-reporter/fact checker blandade ihop det! Det var kaos den dagen på alla tidningsredaktioner, okej? De blandade ihop namnen på byggnaderna. Vem vill du avliva pga detta?

Och jo det var typ 7 byggnader som rasade den dagen!
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...