Inlägg från: UniqueSnowflake |Visa alla inlägg
  • UniqueSnowflake

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

Mentat skrev 2014-01-22 16:53:52 följande:
    Ja, därav min sista mening: Skrattet fastnar i halsen när man inser hur elakt det kan vara. Även om gravida kvinnor tänker efter så småningom kan de kortvarigt bli uppskrämda.

Det verkligt allvarliga vore ju om någon pga detta insisterar på att föra hemma varpå oväntade komplikationer tillstöter, sådana som man verkligen hade behövt sjukhusets resurser för att kunna hantera.
    Ja verkligen. Det vore förfärligt.
    ~,--,^^- What does the fox say? -^^,--,~
  • UniqueSnowflake
    Gudasänd skrev 2014-01-22 17:07:31 följande:
    Som sagt, konspirationsteoretiker kommer (av naturlig anledning) finnas kvar, så länge som det finns konspiratörer som utför konspiratiioner... 
    Det är du som är The Conspiracy Theory Guy!
    Föreställer mig att ditt hem ser ut som Mel Gibsons i Conspiracy Theory
  • UniqueSnowflake
    Selfish Geene skrev 2014-01-22 19:21:43 följande:
    Hypnotica: varför skulle gudasänd bry sig om vad dom står i Bibeln? Han är inte kristen.

Tänker du stå för att du vill avrätta oliktänkande?

Men din du....!!!

Kvarnsten runt halsen betyder någon som bara är till besvär!!!! Och inte ett dödsstraff!

GAAH! Ibland blir jag så...

• UniqueSnowflake
    Selfish Geene skrev 2014-01-22 19:33:36 följande:
    Hypnotica: festligt!
    Det krävs en religiös människa eller en galning för att kunna slänga ur sig så vidriga saker som att någon förtjänar att mördas för att de säger något du inte håller med om
    Nej, är du komplett obildbar eller? DU HAR FEL.
  • UniqueSnowflake
    Selfish Geene skrev 2014-01-22 20:42:27 följande:

Att "vara en kvarnsten runt någons hals" kan visserligen syfta till en besvärlig person, men Hypnotica kallar Gudasänd för "en falsk profet" och säger att han "borde få en kvarnsten runt halsen" Det syftar till bibelns beskrivning av hur falska profeter ska straffas, genom att sänkas i havet med en kvarnsten runt halsen (googla kvarnsten+falsk profet och återkom sedan så ska jag ha överseende med att du kalkade mig obildbar)
    Det visade sig att du har rätt. Jag beklagar mitt utbrott.
  • UniqueSnowflake
    Gudasänd skrev 2014-01-22 22:20:36 följande:
    Men Herre Gud...det är ju INTE MIN IDÉ att nyfödda barn ska börja mikrochippas... 
    Nä. Det är judarnas idé..... att nyfödda barn av manskön ska. Micro-choppas alltså.

(Så ingen missförstår mig.
    De microchoppas i förhuden.)
  • UniqueSnowflake
    chokladgroda skrev 2014-01-22 22:34:19 följande:
    Arbetade på en storbank tidigare där cheferna inte kunde sluta prata om hur mycket dom längtade till den tiden. "Inga mer bidragsfusk, inga kortbedrägerier, inga svarta pengar och knarkaffärer, alla brott går att lösas pga gps" osv. Så visst finns det dom som tycker att alla människor ska mikrochippas och ser detta som lösningen på världsproblemen. Men än är det inget tal om att detta ska ske. Om det sker. Idag kan man frivilligt operera in ett rfid-chip men jag har svårt att tänka mig att det blir ett tvång. Och skulle det bli så någonstans i världen så dröjer det nog länge tills det kommer hit..
    Än en gång... varför måste man prompt operera in ett? Kan man inte ha det på ett halsband, armband, örhänge, ring? Eller i plånboken? Som våra id-kort, du vet?
  • UniqueSnowflake
    Gudasänd skrev 2014-01-22 22:56:57 följande:
    Vet du överhuvudtaget hur WTC 7-byggnaden rasade?

Kallar du detta för ett naturligt ras?

" rel="nofollow" target="_blank">

Din kommentar?

Dina smilygubbar utgör verkligen ett starkt argument.

WTC7 rasade för att mängder av brinnande debris (stenar, armeringsjärn mm)  rasade loss från det ena av båda tornen som träffades av flygplanen. Detta debris träffade WTC7-s baksida på ena sidan.

Ett hus kan inte stå emot sådan tyngd. Så, det började brinna ganska tidigt, och det brann i byggnaden på många ställen i FEM TIMMAR innan det till slut rasade, och rasade gjorde det snett bakåt och till vänster (om man stod mitt framför den).

• UniqueSnowflake
    kivirush skrev 2014-01-23 07:27:18 följande:
    beforeitsnews.com hahaha haha!
    Fy fan vilken rolig läsning! Folk är ju helt dumma i huvudet!

Ja i stort sett alla länkarna i tråden består bara av foliehattande och konspirationsteoretiker och tokar.
    Bara kolla på "förstasidan" på dessa länkar!

Kolla deras rubriker, de är helt galna. De är av typen "Ding Ding Värld".
    Typ "Drottningen av England gravid med utomjordingsbebis vid 85 år"
    eller liknande. Fast kanske något mindre galna.

Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...