Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

tusa skrev 2014-01-23 09:28:22 följande:
    Så bra att det inte var oväntat. Då ser du ju kopplingen nånstans ändå.

Är bara hälften av detta sant så är det illa nog:

lege.net/politiken.biz/microchipimplantat.htm

Jo, men nu tror jag inte ens 0,000001% av det som står där är Sant.
  • kivirush
    Volt skrev 2014-01-23 12:17:10 följande:
    Det hade varit helt fantastiskt festligt! 

Nja. De har ju aldrig några egna tamkar. Så utan att kunna kopiera citat eller länkar så skulle de sitta tysta i varsitt hörn.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-01-23 13:07:02 följande:
    Herre min Skapare säger jag bara:

lege.net/politiken.biz/microchipimplantat.htm"När ett 5 micromillimeter stort chip (diametern för ett hårstrå är 50 micromillimeter) placeras i ögats synnerv, registrerar det nervimpulser från den del av hjärnan som är centrum för lukt, syn och röst hos en implanterad person. När man väl en gång blivit överförd och sparad på en dator, kan dessa neuroimpulser riktas tillbaka till människans hjärna via det microchip som finns. Om man använder sig av en landbaserad dator (RMS) kan man sända elektromagnetiska budskap (kodade som signaler) till nervsystemet och påverka dess mål.

Med sådana RMS chips kan friska personer fås att se hallucinationer och höra röster inne i sitt huvud.Varje tanke, reaktion, hörsel och visuell observation förorsakar ett antal neurologiska potential. Man kan nu genom elektromagnetiska fält styra tankar, bilder och röster. Stimulering med elektromagnetism kan därför förändra en persons hjärnvågor och förorsaka muskulär aktivitet genom att förorsaka smärtsamma muskelkramper i avsikt att utföra tortyr.NSAs elektroniska system kan simultant följa och behandla miljontals människor. Var och en av oss har en unik bioelektrisk resonansfrekvens i hjärnan på samma sätt som vi alla har unika fingeravtryck. Med elektromagnetisk frekvens (EMF) kan hjärnan kodas helt, genom att man sänder in elektromagnetiska signaler till hjärnan och får det att låta som röster eller synvillor hos den det berör. Massmedierna har inte rapporterat om att en persons privatliv förstörs för resten av hans eller hennes liv med ett implantat. Han/hon kan manipuleras på många olika sätt. Genom att använda sig av olika frekvenser, kan den hemliga kontrollanten förändra personens känsloliv. Han/hon kan göras aggressiv eller passiv. Sexualiteten kan påverkas."Mijailo Mijailovi? någon.... 

Åh. Där har vi det. Gudasänd är redan chippad! Det är därför han har en förvrängd världsbild med hallucinationer om gud.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-01-23 13:38:34 följande:
    Jag tror snarare det är mänskligheten som gått omkring med en förvrängd världsbild i över 400 år, bla bla bla bla bla bla bla bla

Eller så gjorde vetenskapen det den gör bäst.

Slängde ut det som inte hade vetenskapligt stöd genom observationer genom ny teknik osv.

Vidskepelse fördärvar världen.
  • kivirush
    frangipani skrev 2014-01-23 13:29:21 följande:
    Hej Aniiee! 

Jag skulle gärna vilja veta mer om ditt chip, hade ingen aning om att denna teknologi fanns innan jag läste denna tråden!

Tycker verkligen det är intressant, och skulle vara jättespännande att få höra vad det är för typ av chip du har och anledning till att du opererade in det? Är det permanent? 

Jag är faktiskt också lite nyfiken på detta.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-01-23 14:04:25 följande:
    Exakt!

Vidskepelsen att vi skulle hålla på och flänga omkring runt solen (heliocentrismen) har nu alltså vetenskapen bevisat vara bara en myt! Slutsats?

Just precis, Solen snurrar runt vår stationära centrumplacerade Moder Jord, vilket alla religioner alltid ju hävdat! Kosmologin genomgår nu ett Geocentriskt paradigmskifte. Missa inte den kommande storfilmen:

Trailer:

Kan vi ta varann i hand på detta? 

Nej. Dina argument baseras I vidskepelse då det krävs en gud för att de ska fungera.

Sedan måste vi förkasta gravitation för att den ska fungera.

Att vi är centrum av det OBSERVERBARA universumet är det inte många som skulle säga emot.
  • kivirush

Men nu har detta blivit precis som alla dina andra trådar. Håll dig till ett ämne istället för att byta så fort du får en jobbig fråga.

• kivirush
    Gudasänd skrev 2014-01-23 14:23:55 följande:
    1. Gud krävs för att överhuvudtaget NÅGOT ska fungera!

2. Gravitationen kvarstår, allting graviterar mot vår centrala Moder Jord, universums gravitationscentrum!

3. Vi är centrum av HELA universum!  Läs på för Guds skull !!!

www.flashback.org/sp39915145

Gud behövs inte för något! Gud har aldrig använts som ett bevis inom vetenskapen.

Annars skulle gud vara bevisad. Vilket gud inte är.

Gravitationen blir helt ny och fungerar inte som vi känner till den nu.

Om allt graviterar mot jorden, hur kommer det sig att planerna är runda? Om jag släpper något på mars, kommer det falla mot marken eller mot jorden?

Vi vet inte vad som är bortom det vi kan se pga av att ljuset inte har tagit sig hit än.

Överens nu? :)
  • kivirush

Vad jag tycker är intressant är hur det skulle kunna hålla SÅ stora saker som vissa tror på Hemligt. Är verkligen alla på alla de institutioner så korrupta och lojala att det aldrig skulle komma ut? På annat än hemsidor där det redan florerar mängder är helt löjliga och helt osannolika som "Obama är egentligen en trollkarl som har förtrollat världen!" Varför kontaktar det inte seriösa medier med ordentliga bevis?

• kivirush
    Gudasänd skrev 2014-01-24 14:20:56 följande:
    Manhattan-projektet var det 100 000-tals människor som var delaktiga i, men ändå tog det väääldigt lång tid innan någonting läckte ut....

"

Well, as nuclear historian Alex Wellerstein documents frequently at his invaluable site Restricted Data, the secrecy of the Manhattan Project was not all it is cracked up to be. Wellerstein says that the fact that "the Army was working on a new super-weapon that involved atomic energy" was something of an "open secret" in Washington prior to the bomb's use, and, moreover, there were numerous press reports that gave information about the project. "
  • kivirush
    kivirush skrev 2014-01-24 15:22:12 följande:
    Nej! Nu hann CIA plocka ner länken för dig!

Min mobil ville inte följa länken.

Men när jag väl läste sida såg jag att den var full av BS ändå.
  • kivirush

tusa 
    om vi ska spä på era konspirationsteorier så har jag hört att de genmanipulerar med de barn som görs i ivf.

Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...