Inlägg från: effemgea |Visa alla inlägg
  • effemgea

Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...

Gudasänd skrev 2014-01-22 14:40:35 följande:
    .
    Nej, detta är inget skämt alls!

topinfopost.com/2014/01/22/all-european-newbo...

Planerar ni barn, se för Guds skull till att föda hemma !!!

Eder evigt tillgivne,
    Fick en Snilleblixt, aka Gudasänd

twitter.com/Snilleblixten

.
    Självklart!

All jordens makthavare har haft en hemlig konferens med ett ämne på agendan: Hur ska de kunna hindra den svenske sanningssägaren Gudasänds avslöjanden att spridas bland  jordens folk.

Särskilt bekymmersamt ansåg man att det var med hans epokgörande avslöjanden att spöken kan gå genom slidor och att solen kretsar kring jorden ity man insåg att dessa hade goda förutsättningar att få fäste bland självständig tänkande individer.

Vid mötet beslutades att alla människor, inte bara nyfödda, kommer att få ett litet mikrochip insatt i samband med vaccination. Chippet har förmåga att korsa blod hjärn-barriären för att väl på plats i hjärnan börja  sända budskap som avser att motverka Gudasänds epokgörande upptäckter.

Bland de budskap som kan nämnas är: Det finns inga spöken, inte ens några som kan gå genom slidor och solsystemets planeter kretsar kring solen.

Om du lyssnar inåt Gudasänt - kanske du kan höra röster som viskar. Om du hör en som viskar "spöken kan inte gå genom slidor" så kan det vara så att du redan blivit chippad.

Försök i så falla att upprepa ditt gamla inlägg som ett mantra för att hindra chippet att ta kontroll över dina tankar. Jag citerar in det här nedan så att du ska ha det till hands.

Queen70 skrev 2009-08-11 13:04:50 följande:
    Exakt HUR tänker TS att själen tar sig in i det befruktade ägget sen då? Vi slidan?
    För anden finns inga fysiska hinder...t.o.m. spöken kan gå rakt genom väggar och slidor...
  • effemgea
    Gudasänd skrev 2014-01-25 02:07:39 följande:
    Ja, det stämmer ju det jag sa!

Frågan löd ifall själen tar sig in i det befruktade ägget via slidan?

Och då svarade jag att själen, vilket ju inkluderar spöken, kan ta sig igenom allt material, dvs även slidan!

Vad är problemet?
    Nu blir jag bekymrad. Förstår du inte hur jordens makthavare darrar av skräck inför dina avslöjanden, till exempel att spöken kan gå genom slidor. De fruktar att allt fler ska få ta del av dina forskningsresultat och gör allt för hindra dina folkbildningsmission. Du tror väl inte att det var en tillfällighet att Flashack, ditt vetenskapliga forum, förklarades vara förbjudet område för dig.

Kan det vara så att de redan börjar ta kontrollen över dig, att du blivit chippad? Hör du en röst som viskar "spöken kan inte gå genom slidor, det finns inga spöken" så är det makthavarnas röst som trummar mot ditt medvetande.
  • effemgea

Jag kanske ska förklara mig.

Det är skillnad på tokigheter och tokigheter. Dina påståenden om att jorden är universums medelpunkt är såvitt jag kan förstå helt harmlösa, de skadar ingen.

Men i den här tråden är det tvärtom, skulle någon tro dig  skulle det kunna innebära döden för ett barn.

• effemgea
    NoOx skrev 2014-01-25 09:53:11 följande:
    Har nog missat massor i tråden, på vilket sätt är det döden för ett barn?
    Om någon är tillräckligt galen för att tro på Gudasänd skulle det kunna innebära att hon inte vågar föda på BB av rädsla för att barnet ska bli chippad, det är inte alla förlossningar som går väl om man föder hemma.

Nu är väl risken för att Gudasänd ska bli tagen på allvar nära nog obefintlig, men nån kan ju bara ha läst trådstarten och följt länkarna och råkat ha en dag då hjärnan inte vaknat.

Jag har heller inte läst tråden så noga, men tyckte mig se något om vaccination också.

Hur många har inte dött på grund av att vidskepliga tokskallar sprider påståenden om att vaccinationer är skadliga.
  • effemgea
    NoOx skrev 2014-01-25 10:11:58 följande:
    Chippen kommer oavsett hur man gör, dom flesta kommer med tiden göra det frivilligt tyvärr.

www.nyteknik.se/nyheter/it_telekom/allmant/ar...

www.dn.se/livsstil/reportage/han-har-ett-chip.../

Bara staten marknadsför det på ett snyggt sätt dvs.

Men att folk ska dö för att dom inte åker in och föder är inte sant. Vissa dör av vaccin, vissa dör på sjukhus...Det handlar nog mer om otur och omständigheter.
    Nej, det har jag svårt att tro, men det är klart - tanken på att ha ett litet chip i armen som läser av en mängd parametrar, som t ex psa-värde - och larmar om värdena blir onormala är både lockande och skrämmande.

Jag hade en relativt  nära anhörig som dog förra året efter att sjukvården ansett att det var onödigt att kolla hans psa-värden. Skelettcancer på grund av metastaserande prostatacancer är ingen hit kan jag försäkra.

Vad gäller vaccination så tror jag inte att det är möjligt att överskatta antalet människoliv som räddats, ett fantastiskt sätt att förbereda immunförsvaret att möta smittor det annars skulle fått mycket svårt att hantera.
  • effemgea
    NoOx skrev 2014-01-25 11:23:09 följande:
    Det är sjukvårdens jobb, tyvärr blir det fel ibland.

Kämpar själv för att få reda på vad som växer på min sons ben, skickad hit och dit men inga svar. Hade aldrig satt in ett chip i han för att få svar, hur 100% de än må vara.

Människoliv räddas säkert oxå, men onekligen dör folk av vaccin.

Många kan ha dolda sjukdomar som ur artar när vaccinet kommer in i kroppen, o voila...död.

Hävdade alltså inte att man dör om man är fullt frisk, men kan tänka mig att nån säkert gjort de.
    Ja, allt som har effekt har potential att påverka i fel riktning. Och den enda behandling som är helt fri från potentiellt negativa effekter är ingen behandling alls - och det tror jag inte den som drabbats av brusten blindtarm, bröstcancer eller grå starr ser som ett alternativ.

Tyvärr finns det mycket okunskap och vidskepelse i motståndet till vaccinering. Därmed inte sagt att man måste vaccinera till varje pris - själva valde vi att låta bli att vaccinera våra barn mot svininfluensan, ett beslut som efteråt kändes rätt vettigt.

Tyvärr gjorde nog kampanjen för pandemrix-vaccinet (svininfluensan) större skada än vaccinet självt med dess biverkningar - efter den kampanjen är det betydligt färre som är villiga att vaccinera sig
  • effemgea
    NoOx skrev 2014-01-25 11:23:09 följande:
    Det är sjukvårdens jobb, tyvärr blir det fel ibland.

Kämpar själv för att få reda på vad som växer på min sons ben, skickad hit och dit men inga svar. Hade aldrig satt in ett chip i han för att få svar, hur 100% de än må vara.

Människoliv räddas säkert oxå, men onekligen dör folk av vaccin.

Många kan ha dolda sjukdomar som ur artar när vaccinet kommer in i kroppen, o voila...död.

Hävdade alltså inte att man dör om man är fullt frisk, men kan tänka mig att nån säkert gjort de.
    Glömde det viktigaste. Hoppas ni får ordning på din sons ben!

Men samtidigt tror jag att den person jag sett plågas av skelettcancer under flera år skulle ha gett tio år av det liv han inte fick ha kvar för något som skulle hjälpa honom, inklusive ett eller 100.000 nanochip.
  • effemgea
    Gudasänd skrev 2014-04-26 23:25:02 följande:
    Och dina bevis är ?
    Har du inte hamnat lite långt från trådens ämne nu - det vill säga mikrochippandet möjligheter.

Jag tänker mig att de där spökena du brukar tala om - skulle man inte kunna chippa dem? Jag menar - handen på hjärtat - så tror jag att det finns många som inte vill att spöken ska ränna omkring genom deras väggar helt okontrollerat - för att inte tala om att många säkert betraktar slidor som spökfria zoner...

Så vad tror du - De där spökena som ränner genom väggar och slidor, kan de mikrochippas?
    Queen70 skrev 2009-08-11 13:04:50 följande:
    Exakt HUR tänker TS att själen tar sig in i det befruktade ägget sen då? Vi slidan?
    För anden finns inga fysiska hinder...t.o.m. spöken kan gå rakt genom väggar och slidor...
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • effemgea
    Gudasänd skrev 2014-04-27 12:23:35 följande:
    Du förstår, spöken är själar som lever utan vår grovfysiska köttkostym, de lever i sin subtila astralkropp, och har därmed ingen möjlighet att tillfredsställa sina köttsliga begär som de fortfarande har kvar, varför man brukar kalla spöken/gengångare för osaliga andar, väldigt olyckliga i sitt icke-fysiska tillstånd...

Om spöken kan mikrochippas?

Du har humor - givetvis kan de inte mikrochippas, eftersom de saknar sin köttkostym...
    Men varför ränner de omkring i folks slidor, det tyder på att de inte är fullt så astrala som du tycks uppfatta dem.

Är det förresten empirisk kunskap eller teoretisk? Din kännedom om att spöken ränner omkring i slidor, alltså.

Vad tror du. Kan chemtrails vara ett spår efter spöken som varit på besök i slidor och går från en mer fysisk existens till en astralkropp?

Och vad tror du. Kan de vara ett spöke som hela tiden ändrar mina slidor till skidor? Frustrerande hursomhelst att inte kunna lita på vad man skriver, Mac-spöket, kanske.
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • effemgea
    Gudasänd skrev 2014-04-27 19:12:24 följande:
    Du skrev tidigare:

Exakt HUR tänker TS att själen tar sig in i det befruktade ägget sen då? Via slidan?

Och då svarade jag att givetvis är det en möjlighet!

Varför utesluter du den möjligheten?
    Nej, du skrev "För anden finns inga fysiska hinder...t.o.m. spöken kan gå rakt genom väggar och slidor.."

Nu tror jag allt att du slingrar dig som ett chemtrailspår på himlenFörvånad
  • effemgea
    Gudasänd skrev 2014-04-27 19:12:24 följande:
    Du skrev tidigare:

Exakt HUR tänker TS att själen tar sig in i det befruktade ägget sen då? Via slidan?

Och då svarade jag att givetvis är det en möjlighet!

Varför utesluter du den möjligheten?
    Ser att jag glömde din fråga i uppståndelsen över ditt slingrande.

Nej, det var inte jag som frågade dig om hur själen tar sig in i det befruktade ägget.

Men som vän av ordning skulle jag förklara för själarna  att de borde ta den närmast vägen om jag nu trodde att själarna höll på med att ränna omkring i slidor i onödan.

Kanske man skulle mikrochippa de befruktade ägget, jag menar så att själarna inte ränner omkring i onödan utan får hjälp att hitta närmsta vägen.

De där spökena tycks vara opålitliga ledsagare.Flört
Svar på tråden Mammor - Barn som föds från Maj 2014 kommer att mikrochippas...